PracaGrupypl.praca.dyskusjeDSA SA Financial Group › Re: DSA SA Financial Group/mam prac
    From: "ktos" <n...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DSA SA Financial Group/mam prac
    Date: Sun, 24 Oct 2004 19:34:05 +0200

    Użytkownik "laptopkoparskey" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:clfu4o$52e$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik ktos <n...@k...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:clemek$5bh$...@n...news.tpi.pl...

    > u mnie było tak, że przeinwestowałem w biznesie i na jakiś czas muszę
    wrócić
    > do pracy najemnej

    > a pracy szukałem 1 miesiąc
    > wróć do kwestii dsa i skup się na niej!!

    Dla jasnosci: nie ironizuje z nikogo kto jest bez pracy, niewazne jak dlugo.
    Ale rozwnoczesnie podtrzymuje to, ze do podejmowania powaznych decyzji
    finansowych w 99% namawiaja przypadkowe osoby powtarzajac wyuczone formulki.
    Robia to z desperacji, z niespotykanym w innych branzach wyrachowaniem.
    A co do DSA - napisalem pare moich uwag, nie raczyles ustosunkowac sie
    merytorycznie do zadnej z nich, tylko: nic nie zajarzyles.
    Jesli jestes taki biegly w finansach, ze czujesz sie upowazniony do
    pouczania innych to dlaczego sam przeinwestowales?