PracaGrupypl.praca.dyskusje › DSA SA

  • 1. Data: 2005-05-02 16:12:27
    Temat: DSA SA
    Od: "Kasza" <p...@k...pl>

    Czy ktoś może sie orientuje jak wygląda praca w ww firmie?
    Jakie są warunki zatrudnienia i płacy?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam Olga

  • 2. Data: 2005-05-03 14:57:38
    Temat: Re: DSA SA
    Od: alicja <a...@g...pl>

    Kasza wrote:

    > Czy ktoś może sie orientuje jak wygląda praca w ww firmie?
    > Jakie są warunki zatrudnienia i płacy?
    > Z góry dziękuję i pozdrawiam Olga

    zatrudnienie - umowa zlecenie.
    płaca - zdecydowanie nieatrakcyjna (jak na akwizytorstwo) - 200 PLN
    brutto za podpisaną i uskutecznioną umowę.
    wypłaty - raz na trzy miesiące. pierwsze wpłaty na konto - po pół roku
    średnio.

    zdecydowanie odradzam

  • 3. Data: 2005-05-03 17:44:14
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "alicja" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kasza wrote:
    >
    > zatrudnienie - umowa zlecenie.

    lub umowa agencyjna

    > płaca - zdecydowanie nieatrakcyjna (jak na akwizytorstwo) - 200 PLN
    > brutto za podpisaną i uskutecznioną umowę.

    no tak, gdzie indziej za "bajerowanie" klienta i wciskanie kitu płaca
    znacznie lepiej
    tutaj przynajmniej produkt jest bardzo dobry i na pewno nie ma to nic
    wspólnego z "bajerowaniem"

    > wypłaty - raz na trzy miesiące. pierwsze wpłaty na konto - po pół roku
    > średnio.

    niestety jak w każdej akwizycji obowiązuje zasada -> ile zrobisz tyle
    zarobisz

    > zdecydowanie odradzam
    praca świetna jako dodatkowe zajęcie, chociaz znam takich którzy tylkoz nie
    się utrzymuja i nie narzekają

  • 4. Data: 2005-05-04 17:59:32
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > niestety [..] obowiązuje zasada -> ile zrobisz tyle zarobisz

    pomijając temat, dlaczego niestety?

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej

  • 5. Data: 2005-05-05 17:49:17
    Od: "jalboss" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <J...@n...pisz.tu> napisał w wiadomości

    > pomijając temat, dlaczego niestety?

    dlatego niestety, że co niektórzy jeszcze wyznaja zasade - czy się stoi czy
    się leży pare stówek się należy
    :)

  • 6. Data: 2005-05-05 19:11:31
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > dlatego niestety, że co niektórzy jeszcze wyznaja zasade - czy się
    > stoi czy się leży pare stówek się należy

    A ktoś jeszcze tak płaci ?!?
    Znając życie, albo zbiera się za pracę wg jasnych zasad za to, co się
    zrobiło, albo nie chce się o tym wiedzieć, że tak można i dostaje się
    tylko niedużą część tego co możnaby było. Za to ze "złudzeniem"
    bezpieczeństwa ;).

    J.K.

  • 7. Data: 2005-05-06 18:25:12
    Od: "Basia" <b...@t...net>

    Pracowałam w DSA przez pół roku,
    oferowałam produktu CITIBANKU HANDLOWEGO. Wygląda to tak:
    -umowa zlecenie
    -podstawa 1000 brutto ale po wykonaniu planu podstawowego( w moim wypadku
    były to 4 rachunki firmowe)
    - prowizja od 150-300 brutto w zależnosci od pakietu
    - średnio miesiecznie wyciągałam po 1600-1800 netto
    - warunki pracy, typu szkolenia, biurko, telefon, wizytówki itp. bez
    zastrzeżeń
    - popracowałam tam 6 mcy i po 5 miesiącach szukałam pracy miałam średnio 3
    rozmowy kwalifikacyjne tygodniowo w różnych bankach i instytucjach
    finansowych, wybrałam najlepszą ofertę nowej pracy i obecnie mam super.
    Jeżeli będziesz pracować dla CITI to warto pójść nawet na pół roku bo renoma
    CITI gwarantuje znalezienie lepszej pracy.
    Podkreslam że pracowałam w mieście gdzie jest bardzo ciężki rynek.
    pozdrawiam