PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOŚĆ SPRZEDAWANIA !!!

  • 11. Data: 2003-07-16 10:13:16
    Temat: Re: DOŚĆ SPRZEDAWANIA !!!
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bf37oq$pdp$1@news.onet.pl...

    > Sprzedają swój czas. Tez muszą często wciskać kit klientowi, aby sprzedać
    godzine swojej pracy za
    > więcej niż klient (pracodawca chce dać).

    Zgadzam sie w 100%.
    Najpierw trzeba umiec "sprzedac siebie" aby potem umiejetnie sprzedawac
    swoje uslugi, swoj czas.

    Praktycznie , za wyjatkiem "budzetu" i "budzetopochodnych", wszystkie
    czynnosci pracownika sa powiazane z procesem sprzedazy firmy, w ktorej
    pracuje, mniej lub bardziej bezposrednio. Do bani
    ksiegowosc......logistyka...magazyn.....nawt niechlujna sprzatacka w
    biurze....wszystko ma wplyw na zadowolenie klienta firmy, a w konsekwencji
    na poziom sprzedazy.

    > mer

    pzdr
    Krzysztof

  • 12. Data: 2003-08-21 22:47:14
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kociam" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze skoro masz duze doswiadczenie sprzedazowe, moglbys sprobowac sie
    > gdzies zahaczyc jako szkoleniowiec.

    Mam rozumieć 'TRENER' znaczy... ???

    Th

  • 13. Data: 2003-08-21 22:48:49
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Nie ma takiego zajęcia na Ziemi, które nie wymaga sprzedaży.
    >
    > mer

    Owszem jest. Barter.
    Th

  • 14. Data: 2003-08-22 11:04:12
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Owszem jest. Barter.
    > Th

    Barter to tez sprzedaż. Musisz klienta przekonać, że to co mu chcesz wcisnąć za jego
    super towar też
    jest dużo warte.

    mer

  • 15. Data: 2003-08-29 22:58:05
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Barter to tez sprzedaż. Musisz klienta przekonać, że to co mu chcesz
    wcisnąć za jego super towar też
    > jest dużo warte.

    Umówmy się że barter to wymiana.
    Sprzedaż - zgodnie z defnicją jest to wymiana w której uczstniczą środki
    płatnicze jako ekwiwalent wartości.

    Zresztą ja tu czas marnuję, jutro sobota powinienem być już w domu.

    Th+
    Pane Havranek to se uz nevrati!