PracaGrupypl.praca.dyskusje › DO KRWIODAWCÓW

  • 1. Data: 2004-07-14 20:09:29
    Temat: DO KRWIODAWCÓW
    Od: "Dominik" <d...@p...fm>

    Słyszeliście może że w niemczech można oddawać KREW i to za niezłe pieniądze
    jakieś 1500zł czy ktoś już oddawał tam krew jeśli tak to gdzie się tam
    zgłosić i jak to załatwić żeby człowieka nie wyje-bali i czy to prawda z tą
    kasą
    dzięki pozdrawiam dd.

  • 2. Data: 2004-07-14 21:07:54
    Temat: Re: DO KRWIODAWCÓW
    Od: Arek <s...@o...pl>

    SZOK! Ale normalnie biora 450 ml?

    --
    Aways look on the bright side of life!
    Używam: Linux Mandrake 9.2 + Opera 7.51

  • 3. Data: 2004-07-14 21:39:59
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Arek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > SZOK! Ale normalnie biora 450 ml?

    Nie, trzeba oddac 4litry.

    > Aways look on the bright side of life!

    Always

  • 4. Data: 2004-07-14 23:38:32
    Od: "observer" <o...@s...net>

    > Używam: Linux Mandrake 9.2 + Opera 7.51

    lol... i co z tego? :)

    Jarek

  • 5. Data: 2004-07-15 10:42:08
    Od: abba <a...@o...pl>

    I co z ta krwia?

  • 6. Data: 2004-07-15 17:39:42
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 14 Jul 2004 20:09:29 GMT, "Dominik"
    <d...@p...fm> zakodował:

    >Słyszeli?cie może że w niemczech można oddawać KREW

    Co to ma wspólnego z pracą?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 7. Data: 2004-07-16 10:01:07
    Od: domanicuz <q...@g...cy>

    w dniu 07/14/2004 11:39 PM , nadawca Ghost napisał/a wiadomość
    następującej treści :

    > Nie, trzeba oddac 4litry.

    to fajnie, po oddaniu krwi, zostanie mi w najlepszym przypadku litr.
    Chyba, że to oddawanie jest na raty.

  • 8. Data: 2004-07-16 14:30:19
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > zgłosić i jak to załatwić żeby człowieka nie wyje-bali i czy to prawda z tą

    Właściwie to nie wiem jak z tym jest ale można podejrzewać, że jest to po prostu
    lekkie nagięcie prawdy. Możliwe, że jest tam podobnie jak u nas - osoba, która
    ma jakąś operację musi zebrać znajomych aby oddali odpowiednią ilość krwi
    uzupełniając tą zużytą do operacji. Może jakiś koleś nie miał chętnych znajomych
    i zaproponował kaskę za oddanie krwi. Poszła plota, że w Niemczech płacą za
    oddanie krwi i doszła aż na listę dyskusyjną. Ale to tylko podejrzenia.

  • 9. Data: 2004-07-16 15:01:20
    Od: "Damian" <...@...pl>

> [...]
    za
    > oddanie krwi i doszła aż na listę dyskusyjną. Ale to tylko podejrzenia.

    a nie dopozazdroszczenia jest oczekiwanie na operacje z braku krwi :(

  • 10. Data: 2004-07-16 15:21:15
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "domanicuz" <q...@g...cy> wrote in message

    > to fajnie, po oddaniu krwi, zostanie mi w najlepszym przypadku litr.
    > Chyba, że to oddawanie jest na raty.

    nie, oddawanie krwi _nigdy_ nie jest na raty. Trzeba oddac min 4 litry, a od
    wysokich osob pobiera sie nawet po piec litrow, w sumie tyle, ile sie da
    wycisnac. Oczywiscie tylko od tych, ktorym sie za to placi.
    :P

    marek