PracaGrupypl.praca.dyskusjeDIRECTOR /pytanie do grafików › Re: DIRECTOR /pytanie do grafików
    From: Dawid <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DIRECTOR /pytanie do grafików
    Date: Sat, 10 May 2003 15:15:47 +0200

    in article 5...@n...onet.pl, n...@p...onet.pl at
    n...@p...onet.pl wrote on 9/05/03 19:57:

    > Mam pytanko do grafików/ pracujących w director, niestety /moja wiedza na
    > temat tego programu jest skromna/
    > Zrobiłam krótką prezentację którą zapisałam w formacie pozwalającym przesyłać
    > ją drogą on-line.
    > Niestety system ochronny poczty zakomunikował mi iż format exe. jest formatem
    > zabronionym.

    Rozwiazanie (1)

    Najpewniej Onet w ramach ochrony antywirusowej blokuje pliki uruchamialne
    Windowsow. Najlepiej i najprosciej jak to spakujesz WinZip lub czyms
    podobnym. Polecam jeszcze Stuffit'a ale tego moze jeszcze nie kazdy
    posiadac. Dodatkowo, archiwizujac tymi narzedziami, skroci sie jeszcze o
    troche Twoja przesylke i bedzie szybsza w odbiorze dla innych.

    I uwaga! Podawaj linki awaryjne na koncu emaila:

    Stuffit: http://www.alladinsystems.com/
    WinZIP: http://www.winzip.com/

    Kazdy powinien juzsobie z tym poradzic. Jednak WinZIP'a to chyba posiadaja
    juz wszystkie instalacjie Wind.

    Rozwiazanie (2)

    Otworz sobie konto u innego darmowego providera (chyba WP, czy np. Wprost)
    tam chyba nie ma blokad na EXE. Latwo to sprawdzic wysylajac cos do samej
    siebie. Jak bedziesz miala problemy dalej. Pisz na priv, no chyba ze grupie
    tu nie bedzie to gadanie przeszkadzac. Cos wymysle ;-)

    Pozdrawiam
    Dawid