PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG - czy warto? › Re: DG - czy warto?
    From: "Evian" <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG - czy warto?
    Date: Thu, 5 Sep 2002 16:18:35 +0200

    "Critique" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    news:al776p$ela$2@news.onet.pl...
    > Mam taki dylemat - od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem zalozenia DG,
    mam
    > jednak pewien problem. Mianowicie przeraza mnie cala papierkowa robota -
    > pilnowanie terminow rozliczen, PIT-y, VAT-y ZUS-y i co tam jeszcze.
    > Chociaz z drugiej strony DG bardzo ulatwilaby mi wspolprace z innymi
    > firmami. No wiec potrzebna mi jakas mobilizacja:))
    >
    > Czy mozecie podzielic sie wlasnymi doswiadczeniami z prowadzenia DG - czy
    > poczatki byly trudne i generalnie czy warto. A przede wszystkim, czy mozna
    > zapanowac nad papierkami:))

    Nie prowadze DG, ale jesli nie bardzo panowłąbyś nad papierami i terminami
    to zawsze mozesz sie zgłosic do jakiegos biura rach, które poprowadzi to
    Ciebie- wypełni papiery, przypomi o terminach płatności i doradzi jak
    potrzeba.

    Jesli chodzi i koszt to musisz a popytac znajomych, które biura w Twoim
    miescie sa godne polecenia i podzwonic pytając o ceny.
    > A moze jednak nie warto sie w to pakowac?

    Tego nie wiem. Mozesz się tez rozliczać ze zleceniodawcami na zasadzie umów
    cywilo-prawnych.

    > Pozdrawiam,
    > C.
    Pozdrawiam