PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a etat › Re: DG a etat
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG a etat
    Date: Tue, 12 Jun 2007 18:48:27 +1200

    Bartek wrote:

    > Jest pewna różniac między dyżurem (czyli mam wyznaczony dzień/noc do
    > siedzenia przy telefonie), a telefonem w piątek wieczorem, że "coś
    > padło", a na miejscu okazuję się, że wyłączył switcha by podłączyć
    > wiatrak...

    Prowadzac DG masz duzy wplyw na organizacje czasu pracy, wiekszy niz na
    etacie.

    Nikt Ci nie zabrania "zamykac" sie o 18.00, nie odbierac telefonow,
    nagrywac je na automatyczna sekretarke do odsluchania o poranku.
    Oczywiscie stracisz w ten sposob troche kasy, ale pisales, ze jestes na
    to gotow. Mozesz sobie tak wychowac klientow, ze beda rozumieli, ze
    pracujesz tylko w okreslonych godzinach. Czesc odejdzie, ale sadze, ze
    wiele awarii wymagajacych natychmiastowej reakcji jest w tych godzinach,
    gdy pracuja firmy, z pozostalych wiekszosc moze poczekac do rana.

    Druga mozliwosc to wspolpraca z kims, kto robi cos podobnego, a nie ma
    nic przeciwko pracy w nietypowych godzinach i odsylanie mu tych
    niechcianych zlecen za prowizje. Klienci nie beda zawiedzeni, a Ty
    odzyskasz przynajmniej troche kasy, ryzyko polega na tym, ze ta druga
    firma moze sprobowac przejac takich klientow "w calosci", lacznie ze
    zleceniami, ktore bys wykonal, ale to ryzyko da sie minimalizowac.

    Mozesz tez zatrudnic kogos, zeby robil czesc roboty za Ciebie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533