PracaGrupypl.praca.dyskusje › DAM PRACĘ

  • 1. Data: 2006-01-11 20:47:54
    Temat: DAM PRACĘ
    Od: "Torr" <t...@w...pl>

    Do sieci sklepów firmowych UBRANKA.PL poszukujemy:

    a.. KIEROWNIKA SKLEPU
    b.. SPRZEDAWCY/ÓW
    DO SKLEPU MAXIMUS W NADARZYNIE
    Wymagania: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, komunikatywność i
    umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem, podstawowa znajomość obsługi
    komputera, Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:

    s...@u...pl

  • 2. Data: 2006-01-11 21:00:25
    Temat: Re: DAM PRACĘ
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Torr zapodał(-a):
> [...]
    > i umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem, podstawowa znajomość
    > obsługi komputera, Aplikacje prosimy przesyłać na adres mailowy:

    Chesz o tym dyskutować?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,