PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Czy warto zmieniac..... › Re: Czy warto zmieniac.....
    From: "Damiano" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto zmieniac.....
    Date: Mon, 10 Apr 2006 21:44:05 +0200
    Sender: dpaluszk@uzytkownicy_idg

    Dzięki za opinie i gratuluje pracy. Co do biurokracji to się zgodzę, ale
    byłem swego czasu temu na kilku już rozmowach w dużych firmach z kapitałem
    zagranicznym i nigdy nie byłem proszony o przesyłanie e-mail z
    potwierdzeniem przybycia bądź nie na rozmowę, więc tutaj byłem bardzo
    zaskoczony. Bo i poco to komu, jak Pani z HR już o tym wie. Chyba, że w ten
    sposób Panie są rozliczane z pracy.

    Dzięki opiniom innych osób zrozumiałem, iż najważniejsze to odpowiedzieć
    sobie na pytanie "Czy napewno chcę zmienić pracę". I odpowiedziałem sobie -
    Nie. Napewno popełniłem błąd wysyłając zgłoszenie zanim odpowiedziałem sobie
    właśnie na to pytanie. Kolejne doświadczenie życiowe.

    "Co Cię nie zabije to Cię wzmocni"

    Pozdrawiam
    Damian