PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto zmieniać..... › Re: Czy warto zmieniać.....
    From: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto zmieniać.....
    Date: Sat, 8 Apr 2006 12:04:39 +0200

    "Damiano" wrote in message news:e1633v$h1o$1@amigo.idg.com.pl...
    | Witam,
    | nie wiem czy można nazwać to dylematem, ale opisze w czym problem.
    <...>
    | Chętnie wysłucham opinii w temacie - Czy warto zmieniać??

    Wiesz... na Twoim miejscu nie zmieniałabym. Skoro, jak wynika z Twojego
    opisu masz dobrą i stabilną pracę z podwyżkami i premiami, nie przemęczasz
    się itd., to się jej trzymaj. W końcu nie wiadomo, co Cię może czekać w
    nowej firmie pod kątem stabilnośći, atmosfery, zarobków, ilości pracy itd.
    Na dodatek jest to inne miasto, więc trzeba będzie rozwiązać problem
    przeprowadzki (wynajęcie mieszkania itd.) - pytanie czy tylko Ty, czy też
    rodzina. Jeśli z rodziną, to co z pracą żony (jeśli pracuje) i
    przedszkolem/szkołą dzieci (jeśli są)? A jeśli tylko Ty sam, to czy nie
    będzie tak, jak pisze exit, który swoją drogą pisze bardzo mądrze. Zastanów
    się nad tym porządnie.
    Co do braku rozwoju i braku używania języków obcych w obecnej pracy, to moim
    zdaniem zawsze możesz wymyślić sobie tak zwane "zajęcia pozalekcyjne" czyli
    po prostu rób to, co Cię interesuje poza pracą... oczywiście ideałem byłoby,
    gdyby wszystko bylo w jednym i praca, i satysfakcja, i rozwoj, i pieniądze,
    ale jak widać tym razem tak nie ma, dlatego pokieruj się powiedzonkiem "dla
    chącego nic trudnego" i sam zadbaj o swój rozwój... ;)
    Życzę powodzenia :)

    Bożenka :-)
    słoneczna miodzio dziewczyna