PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto robić certyfikaty Red Hat?

  • 11. Data: 2006-06-29 06:47:43
    Temat: Re: Czy warto robić certyfikaty Red Hat?
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e7uj9b$qcf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    <cut>

    > Dedykowanego softwaru na tę platformę nie tworzą. W najlepszym razie swój
    > software javowy testują dodatkowo na tej pltaformie i gdzieś dodają do
    > listy
    > wspieranych systemów.

    W sensie ich oprogramowanie dziala na linuxie (lub kilku dystrybucjach
    linuxa), sa utworzone installery, jest wsparcie i jest gwarancja zgodnosci z
    platforma systemowa, czyli powiedzmy MQ Series 5.3 'musi pojsc' na RHAS 2.1
    pozdr
    /p

  • 12. Data: 2006-06-29 17:55:42
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    leszek zapodał(a):

    > clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):
    [...]
    > Dedykowanego softwaru na tę platformę nie tworzą. W najlepszym razie swój
    > software javowy testują dodatkowo na tej pltaformie i gdzieś dodają do
    > listy wspieranych systemów.

    Większe systemy mają wsparcie na np. dla AIX, czy RH, ew. Suse. IBM ma bardzo
    dobrze udukumentowany RH, ciekawe wsparcie techniczne, etc.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 13. Data: 2006-06-29 18:01:27
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    leszek zapodał(a):

    > UI mają w javie, zaś resztę pewnie w C++. Może i trochę natywnego kodu tam
    > siedzi, ale raczej malutko.

    ... ale to najczęściej musi iść w parze z jedynym słusznym do tego OS, czyli np. RH,
    ew. poważniejszy AIX.

  • 14. Data: 2006-07-04 13:13:26
    Od: "Jacek Kochan" <j...@-...biz>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > Chcesz robic certy, rob z 'duzego unixa'. Kwoty, zaleznie od
    > producenta,
    > sa zblizone (Solaris) lub mniejsze (Aix). W cv wyglada po prostu
    > lepiej
    > - nie bede sie w dawal w dyskusje czy technologia jest lepsza, po
    > prostu certy robi sie imo po to, by wpisac je w cv, by daly nam
    > przewage nad konkurentami. I jesli spytasz, czy znam kogos, komu
    > certy
    > z 'duzych braci linuxa' ulatwily zycie, zdobycie pracy lub
    > zalatwily
    > lepsza kaske, to tym razem odpowiedz brzmi tak.

    Haha! Dobre!

    http://www.certcities.com/editorial/features/story.a
    sp?EditorialsID=95

    --
    Jacolex

  • 15. Data: 2006-07-05 06:45:05
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Kochan" <j...@-...biz> napisał w wiadomości
    <cut>

    > http://www.certcities.com/editorial/features/story.a
    sp?EditorialsID=95

    Haha, dobre. Ale o czym to swiadczy? Cyt: ' , the ones that we think will
    show the true future of IT certification '
    To co oni tam sobie think, to jedna sprawa, a realia rynku, zwlaszcza
    polskiego, to sprawa druga. Szczerze mowiac, smiech mnie pusty bierze, jak
    czytam takie pierdoly jak na tej stronie.
    pozdr
    /p