PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp. › Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików, programistów itp.
    From: "tk" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto inwestować w sprzęt komputerowy? Pyt. do grafików,
    programistów itp.
    Date: Mon, 30 Jan 2006 23:34:45 +0100

    Użytkownik "Michał" <m...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:drm233$21v6$1@omega.artcom.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pyt. do osób pracujących przy komputerach... czy Waszym zdaniem warto
    > inwestować w sprzęt? Wiadomo, że większość środowisk programistycznych da
    > się uruchomić na starych kompterach... ale jaki wtedy komfort pracy?
    > Chciałbym żebyście napisali na jakich komputerach pracujecie i co robicie
    > i czy szybki sprzęt ułatwia i przyśpiesza rzeczywiście pracę?
    >

    > Pozdrawiam

    W sprzet warto inwestowac ale z glowa. Wszystko zalezy do czego potrzebujesz
    kompa. Ja osobiscie jeszcze nie pracuje (studia) ale zajmuje sie
    programowaniem (drobne zlecenia). To co mi sie przydaje to duzy ekran 19cali
    widze wtedy wiecej linijek kodu, poprstu lepszy komfort pracy. Nie
    potrzebuje mocnego procka wiec 1,5-2Mhz wystarcza, ram 512 rowniez. Co do
    hdd to mam sporo kodow zrodlowych tak wiec dysk 120Gb jest dla mnie
    wystarczajacy. Na grafice nie zalezy mi zupelnie.

    pozdrawiam tk