PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto byc pielegniarka?

  • 1. Data: 2002-11-14 07:58:32
    Temat: Czy warto byc pielegniarka?
    Od: m...@o...pl

    Witam!

    Zastanawiam sie nad studiowaniem pielegniarstwa na UJ w Krakowie. I kazdy, jak
    slyszy "pielegniarka" stanowczo mi to odradza. Dodam,ze nie chce studiowac
    medycyny, lecz wlasnie byc pielegniarka.

    Jak wyglada ten zawod w praktyce? Jak wygladaja studia? Czy ciezko sie dostac?
    Jak jest potem z praca? I czy ktos moze powiedziec cos OPTYMISTYCZNEGO na ten
    temat?

    Zwracam sie z prosba o rade przede wszystkim do pielegniarek, osob studiujacych
    ten kierunek lub znajacych dobrze ten zawod.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

    Ewa

  • 2. Data: 2002-11-14 10:29:42
    Temat: Re: Czy warto byc pielegniarka?
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...com.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    studiujacych
    > ten kierunek lub znajacych dobrze ten zawod.

    jest ciezko i za razem łatwo.... np w krakowie w szpitalu
    neuropsychiatrycznym dostaniesz prace od zaraz....ale... wiesz e to praca za
    800 brutto po 12 godzin z wielkom odpowiedzialnosciom za zycie pacjenta [w
    nocy jest 1 lekaz na kilka budynkow szpitalnych] wiec jak cos siem dzieje to
    reanimujesz z salowa... i nie zawsze sie udaje jednoczesnie upilnowac
    pacjentki na 3 pietrach we np w nocy...

    z pozytywow... satysfakcja z pracy, stala pensja... mala ale zawsze jest...
    a po studiach pielegniarskich mozliwosc pracy w unii od zaraz za godziwe
    pieniadze...

  • 3. Data: 2002-11-14 13:58:49
    Od: "zip" <r...@N...gazeta.pl>

    w krajach bardziej cywilizowanych to obecnie bardzo dobry zawod
    (spoleczenstwo sie starzeje). Zagwarantowana praca i wysokie zarobki.
    Mozliwosc dostania kontraktu do pracy za granica.