PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to wolna amerykanka i musisz byc na kazde skinienie pracodawcy › Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    From: Andrzej Krasuski <e...@t...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to wolna amerykanka... - długie!
    Date: Sun, 04 Sep 2005 11:56:24 +0200

    Użytkownik Marek napisał:

    > Mnie prosisz o radę - jaja sobie razem z Kirą robicie, a bezrobocie
    > to nie kabaret.

    Ale to Ty robisz z tego kabaret. Takiego bełkotu (nic osobistego) dawno
    już nie czytałem.

    [...]

> [...]
    > a nawet zawodowe.
    > Ktoś powie, że to ich wina, bo po co się kształcili. Dobra, ale to zakłócenie
    > spowodowane nadmiarem absolwentów z wyższym przerzuca cię na osoby
    > ze średnim i zawodowym, które przez to mają problem z zatrudnieniem się.
    > No i nikt nic nie robi, żeby to zakłócenie usunąć.
    > Ktoś powie, że ci ludzie i tak gdzieś by pracowali. Dobra, ale przez to uległa
    > zaburzeniu struktura zatrudnionych pod względem wykształcenia, to odbija
    > się czkawką już teraz, a ponieważ nikt z tym nie walczy, to może być tylko

    No rozwaliłeś mnie dokładnie. Leżę na łopatkach i nie mogę złapać
    oddechu. Chcesz powiedzieć, że Państwo ma obowiązek zmniejszyć liczbę
    ludzi wykształconych, żeby zostało więcej pracy dla tych, którym nie
    chce się uczyć??? No to jest dopiero chore.... I pewnie jeszcze
    będziesz próbował mi wmówić, że skoro do prowadzenia samochodu wystarczy
    kurs prawa jazdy i wykształcenie podstawowe, to na kierowcę nie mogę
    sobie zatrudnić absolwenta, bo "zaburzę strukturę zatrudnienia"?
    Człowieku! To jest dopiero kabaret.....

    [...]

    > Jak myślicie &#8211; ilu pełnosprawnych nie ma przez te i inne praktyki pracy?

    Brak konsekwencji. Dziwny Janosik z Ciebie - najpierw zabierasz
    wykształconym i chcesz dać tym, co wykształcenia nie mają, a teraz
    zabierasz inwalidom i chcesz oddać pełnosprawnym. Nie rozumiem...

    [...]

    > Można tak ciągnąć dalej o tym, co jest powszechnie wiadome.

    Jest powszechnie wiadome, że francuskie auta są do dupy i liczą się
    tylko niemieckie. Tyle, że ja już mam czwartego Citroena i na żaden
    niemiecki nigdy bym się nie zamienił. Tyle o tym, "co jest powszechnie
    wiadome". Odnieś to do swoich "mądrości ludowych".

    > Te sprawy są powszechnie wiadome, tylko tacy jak ty czy Kira nie chcecie
    > tego przyjąć do wiadomości, i uważacie, że bezrobotny jest sam sobie winien,
    > że nie ma pracy.

    Acha.. Policz również mnie. Jeżeli bezrobotny siedzi i tylko narzeka,
    że nie ma co do gara włożyć, to sam sobie jest winien. Gdyby wykazał
    się minimalną inicjatywą, mógłby zarobić pieniądze. Może dalej byłby
    bezrobotnym, ale miałby na obiad. Przykładów widzę wiele codziennie -
    choćby ludzie, którzy pilnują miejsc parkingowych w centrum miasta -
    zawsze dostanie złotówkę za to, że pomacha łapą, gdzie jest wolne,
    wyjdzie na ulicę i pomoże wyjechać - sam bym sobie poradził, ale ten
    człowiek stara się coś robić na tą złotówkę, dlatego zawsze ją odemnie
    dostanie. A nie dostanie ten, co tylko wyciąga łapę i narzeka, jak to
    mu źle.
    Dlaczego nie zgłosił się nikt z propozycją, że będzie na parkingu zmywał
    z samochodów ptasie kupy albo mył szyby? Dlaczego nie zgłosił się nikt
    z propozycją, że trawnik skosi? Dlaczego nie przyszedł nikt i nie
    powiedział "Szefuniu, ja by tanio tą siatkę odmalował, nie wypada
    przecież, żeby Szefunio koło takiej pordzewiałej parkował"... Może nie
    dużo, ale zawsze coś by zarobił. Ale nie, bo po co się ruszać, skoro
    można siedzieć i jęczeć, że mu się "nie opłaca".

    [...]
    > Uważam, że sektor państwowy, który może i był za PRL-u zbyt rozdmuchany,
    > jest teraz za bardzo rozwalony, a mógłby przyjąć spokojnie do 2/3 obecnej
    > liczby bezrobotnych.

    ????? O Boszszsz....

    > To co wypisuję, to nie są narzekania, tylko obiektywna prawda, a jeżeli
    > ktoś twierdzi, że to nie prawda, to znaczy że jest oderwany od rzeczywistości
    > lub niedoinformowany &#8211; &#8222;jeżeli jeszcze nie zwariowałeś, to znaczy że
    jesteś
    > niedoinformowany&#8221;.

    No to jestem oderwany od rzeczywistości... Niech Ci będzie. Tylko po
    co Ty się tak kurczowo trzymasz tej swojej rzeczywistości, skoro jest
    taka brzydka i ponura?

    AKC