PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
    From: Michał <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Date: Sun, 9 Jan 2005 14:02:11 +0100

    > Jesli Cie kreci temat studiow, brak rozrywek nie jest bolesny, a najlepsza
    > rozrywka jest dobre, stymulujace intelektualnie towarzystwo, a nie
    > wydawanie mnostwa kasy w eksluzywnych lokalach :)

    Tylko gdzie na studiach intelektualne towarzystwo? Znam wielu studentów,
    dziennych także, i to... prostaki :) Nie wyobrażam sobie ich w jakieś pracy,
    nie z takim podejściem żeby tylko zaliczyć... poza tym duży brak pieniędzy
    ogranicza.
    A wydawanie kasy w eksluzywnych lokalach... hmm... i tak na to nie będe
    miał, ale będe może miał na "normalne życie".

    > Na studiach dziennych masz duzo mozliwosci kontaktu z zaawansowana
    > technologia - moze nie w samym ich programie, ale przez kola naukowe,
    > praktyki... Jakos znajomi, ktorzy pracuja w IT, sa wszyscy po dziennych i
    > ukonczyli je bedac na biezaco z tymi technologiami, ktore wybrali. A
    > niektorzy przez studia utrzymywali sie za 800/ms.

    A o jakim uniwersytecie mówisz? Może jakieś UW?

> [...]
    > coraz bardziej zapchanym rynku - to ok. Natomiast jesli czujesz sie
    > intelektualnie na silach na cos wiecej niz robienie www, to idz na te
    > studia i badz dobry, bo to Ci otworzy droge do wielkich firm z branzy IT,
    > ktore dobrze placa i w ktorych sa mile warunki pracy i duza stabilnosc
    > zatrudnienia. A tam bez studow ukonczonych z przyzwoitymi wynikami nie
    > zatrudniaja.
    >
    > Na znajomosci mozna bardziej liczyc w przypadku studiow dziennych ->
    > wiecej czasu sie spedza z ludzmi i co najmniej niektorzy z nich gdzies

    Nikt nie mówi o nie kończeniu studiów... nie myślę nawet o tym. Ale
    optymalne wydają mi się zaoczne lub wieczorowe + praca...