PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to szansa dla mnie? › Re: Czy to szansa dla mnie?
    From: Michał <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to szansa dla mnie?
    Date: Sun, 9 Jan 2005 13:38:34 +0100

    > Jestem w wieku twoich rodzicow i serdecznie radze bys poszedl na studzia
    > dzienne
    > na uczelni panstwowej. Jedz ziemniaki z kefirem, ubieraj sie w lumpeksie
    > ale
    > studiuj "normalnie".

    Heh, tylko takie życie bez rozrywki to fatalna sprawa :(. Na drugim roku, na
    studiach dziennych, 3 godziny dziennie głuchł bym w starym autobusie a
    siedział przed starym monitorem na dziadowskim krześle, a na studiach
    notowałbym sobie notatki na karteczkach których i tak bym nigdy nie
    przeczytał.
    Brak kontaktu z zaawansowaną technologią i nowymi rzeczami jest zgubny. Brak
    rozrywki też.

    A w drugim roku w pracy... być może, w starej bo kilkunastoletniej
    limuzynie, która przynajmniej będzie się jakoś prezentować. Na laptopa też
    zarobię.
    Będę miał jakiś znajomych, którzy coś robią... być może załapie nowe
    zlecenia na WWW, być może rozkręcę jakiś całkiem nowy interes?