PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
    From: "Marek " <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to prawda?
    Date: Sun, 21 Dec 2003 21:54:50 +0000 (UTC)

    Brodek <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> napisał(a):

    > I niestety za to pełne zatrudnienie teraz płacimy. Ty swoje dobre lata już
    > odebrałeś. A wszyscy teraz muszę zapierdalać dwa razy za to, że tobie było
    > wtedy dobrze.

    Dobrze funkcjonuje tylko gospodarka oparta na bezrobociu????
    Bezrobocie jest tylko narzędziem ucisku i niczym więcej.
    Czyżby prawidłowe było to, że w porównaniu z okresem PRL-u połowa pracowników
    wykonuje dwukrotnie większe zadania w dwukrotnie dłuższym czasie, za
    dwukrotnie niższe pensje, bo reszta byłych pracowników siedzi w domu, w
    sytuacji gdy koszty utrzymania wzrosły w porywach dziesięciokrotnie??? Ten
    system opłaca się tylko pracodawcy.

    > Gospodarka nie działa natychmiast.
    Jasne. A już napewno nie gospodarka rozwalana ponad 14 lat.

    > Tak więc to co mówisz świadczy o tym, że to SLD psuje rynek pracy...

    A wzrost bezrobocia i masowe zwolnienia naprawiają rynek pracy?????
    Ciekawa teoria. A jaka humanistyczna. Podobno większość polskich pracodawców
    jest wierząca, a jakoś nie traktują bliźniego swego (pracownika) jak siebie
    samego. Nie przeszkadzałoby mi gdyby mój pracodawca miał na wszystko, bylebym
    nie był zmuszony do odmawiania sobie prawie wszystkiego. Tymczasem nawet
    pracując miałem zaległe nie zapłacone rachunki. SLD nie psuje rynku pracy,
    ale stara się go unormalnić. Być może rzeczywiście pełne zatrudnienie
    demoralizuje pracowników, ale katastrofalne bezrobocie napewno demoralizuje
    pracodawców.

    Marek