PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to bedzie łamało jakies prawo??

  • 1. Data: 2006-06-25 07:44:48
    Temat: Czy to bedzie łamało jakies prawo??
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    Obowiazuje mnie miesieczne wypowiedzenie.
    Od 15 lipca moge podjąc nową prace o wiele ciekawsza i perspektywiczną niż
    obecna.
    Obecny pracodawca nie chce mnie puscic za porozumieniem stron.
    Zaproponował miesieczne wypowiedzenie i od 15 lipca w czasie tego
    wypowiedzenie urlop do końca wypowiedzenia.

    czy bedzie zgodne z prawem jak pracujac jeszcze w jednej firmie (urlop)
    podejme prace w drugiej firmie??

    Pozdrawiam

    Puszka

  • 2. Data: 2006-06-25 07:57:15
    Temat: Re: Czy to bedzie łamało jakies prawo??
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Puszka zapodał(a):

> [...]
    urlop do końca wypowiedzenia.
    > czy bedzie zgodne z prawem jak pracujac jeszcze w jednej firmie (urlop) podejme

    Nigdzie nie jest napisane w prawie pracy, że nie możesz mieć dwóch etatów...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2006-06-25 18:27:04
    Od: Xyrion <x...@m...plTOROWNIEZ>

    DooMiniK napisał(a):

    > Nigdzie nie jest napisane w prawie pracy, że nie możesz mieć dwóch
    > etatów...

    Chyba że podpisał kwit który zakazuje pracy w konkretnej/konkurencyjnej
    firmie.

    --
    Pozdrawiam, Xyrion