PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy studia mają sens??? › Re: Czy studia mają sen s???
  • From: "YamUasica" <s...@T...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy studia mają sen s???
    Date: Mon, 18 Apr 2005 14:12:32 +0200

    sorry... nie zacytowalem

    > Bzdurus totalis. Chyba ze rodzina faktycznie ma jakiestam
    > kwalifikacje. Bo prywaciarz ma to do siebie, ze sie musi
    > z tej swojej firmy utrzymac. Tylko idiota kopie pod samym
    > soba dolki, nawet ze wzgledu na rodzine.

    to co mi wiadomo nt. DGT przechodzil wszelkie moje pojecie o zdrowym
    rozsadku
    wiadmosci pochodza z wiarygodnego zrodla wewnatrz firmy

    w firmie jedno wielkie kumoterstwo, szefostwo dziala wyraznie na
    niekorzysc firmy,
    osoby na stanowiskach kierowniczych nie maja odpowiednich kompetencji,
    ale kto by sie tym przejmowal skoro maja kompetentnych pracownikow,
    robiacych za grosze!
    z tej firmy masowo uciekaja mlodzi zdolni, ktorych kiedys
    przyciagnely tam szanse rozwoju :|

    no ale oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze to wyjatek...
    generalnie zgodze sie z Toba, ze prywatny przedsiebiorca, jezeli powaznie
    mysli o rodzinie to dba o rozwoj firmy.

    --
    pozdrawiam serdecznie
    yam