PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna? › Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
  • Data: 2005-09-23 08:23:40
    Temat: Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
    Od: "Efendi" <f...@r...di> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Zawsze mozna spytac. I gdyby kandydaci zachowywali sie jak dorosli,
    > normalni ludzie, a nie tak jak ty, to w wiekszosci przypadkow taka
    > odpowiedz by otrzymali.

    Jesteś poważna? Chcesz podnieść wiek dopuszczania do matury (egzaminu
    dojrzałości)? I Ty jesteś pracodawczynią? Mówisz swoim kandydatom: "niech
    pan się nie zachowuje jak dziecko"?!
    Obrażasz mnie. Właśnie wyzwałaś mnie od nienormalych. Ja też mogę się z
    Ciebie pośmiać, zapewniam, że w szyderstwach jestem niezły...
    Zapytałem. Dostałem odpowiedź. Jaką? Lepiej, żeby nie dowiedziała się o tym
    centrala firmy w USA... Gdybym był obywatelem USA, sprawa już byłaby
    zgłoszona w odpowiednim miejscu.
    Zresztą pisałem o tym...

    > No ale niestety takich jak ty jest za duzo, wiec dla swietego
    > spokoju sie nie informuje i tyle.

    Chyba trzeba będzie, żeby jakiś kandydat do pracy dokonał samospalenia u
    pracodawcy, który go tak potraktuje. Albo może się nawet zdetonuje...

    > Sami sobie szkodzicie, a potem macie dziwne pretensje ;>

    Zamiast mieć pretensje lepiej wam, pracodawcom zaszkodzić w inny sposób.
    Szkoda gadania. [EOT]

    EF