PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna? › Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
  • Data: 2005-09-23 07:47:53
    Temat: Re: Czy pracodawcy zwracaja koszty podrozy na rozmowe kwalifikacyjna?
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Efendi [Fri, 23 Sep 2005 09:32:03 +0200]:

    > A skąd mam wiedzieć, co było powodem nie przyjęcia? Może
    > akurat językowo wypadłem dobrze, a zadecydowały inne względy.

    Zawsze mozna spytac. I gdyby kandydaci zachowywali sie jak dorosli,
    normalni ludzie, a nie tak jak ty, to w wiekszosci przypadkow taka
    odpowiedz by otrzymali.

    No ale niestety takich jak ty jest za duzo, wiec dla swietego
    spokoju sie nie informuje i tyle.

    Sami sobie szkodzicie, a potem macie dziwne pretensje ;>

    Kira