PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    From: A'Tom <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 23:11:51 +0100

    > Jest normalna wersja MS Office dla Maka.
    Chodziło mi o darmowe oprogramowanie. Nie chcę teraz wdawać się w
    dyskusję o wyższości jednego oprogramowania nad innym, dość że
    powiedzieć że do napisania zwykłego CV ogromna większość zaawansowanych
    możliwości komercyjnych edytorów tekstu nie zostanie użyta, nie
    potrzebuję ich także do innych celów więc stosuję darmowy OpenOffice.
    Nie ufam tylko plikom .doc tworzonym przezeń, nie wiem czy msoffice będą
    wyglądały identycznie jak u mnie.

    > Dla tego całego 1% którzy używają linuksa/maka na desktopie pewnie to jest istotne.
    > Myślę, że poza branżą szansa na trafienia rekrutera z Wordem jest większa niż
    > na takiego który odczyta PDF.

    Najczytelniejszy format to chyba A4 w tekturowej teczuszce.
    Chyba z 8-10 lat temu na ogłoszenie w którym proszono o przysłanie cv
    pocztą ślimaczą, odpowiedziałem emailem, adres musiałem znaleźć sobie na
    stronie firmy bo w ogłoszeniu podali tylko adres ślimaczy. Nieźle się
    zdziwiłem jak odpowiedzieli.