PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    From: Rafal M <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Date: Sat, 14 Nov 2009 05:59:37 -0800 (PST)

    On 14 Lis, 11:17, "A'Tom" <a...@g...com> wrote:

    > W jakim formacie cv ma wysyłać ktoś kto nie używa pakietu msoffice?
    > wiem że używany przeze mnie openoffice potrafi zapisać w .doc ale nie
    > wiem czy formatowanie tekstu itp zapisze się tak że po otworzeniu w
    > msoffice będzie wyglądało jak trzeba. A może, tak profilaktycznie,
    > wysyłać dwie kopie w dwóch formatach w jednym emailu?

    Ja wysylam TYLKO w pdf (chyba ze w ofercie pracy bedzie zaznaczony
    wymog konkretnego formatu).
    Z prostego wzgledu - zapisane w formacie .doc pliki (zrobione w MS
    Office, czy OpenOffice itd) moga roznie wygladac na roznych
    konfiguracjach oprogramowania (zwlaszcza gdy w CV uzywasz stylu,
    wklejasz zdjecie, podkreslenia itd).
    A korzystajac z PDFa masz gwarancje, ze plik bedzie na kazdym kompie
    (bez wzgledu na system operacyjny) wygladal tak samo.

    Pozdrawiam
    Rafal