PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawca może umieścić w umowie o pracę .... › Re: Czy pracodawca może umieścić w umowie o pracę ....
    From: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawca może umieścić w umowie o pracę ....
    Date: Fri, 18 Oct 2002 09:25:28 +0200

    > Heh, no ja też bym chciał, żeby tak było. Niestety, socjalistyczne prawo
    > pracy nie dopuszcza takich numerów.

    Hehe, kapitalisto :-)
    Socjalistyczne prawo pracy musi obowiązywać dotąd, aż bezrobocie spadnie do
    przyzwoitego poziomu a pracodawcy zaczną poważnie traktować pracowników. W
    przeciwnym wypadku tylko czekać, aż któryś z nich wymyśli, że za chorobowe
    nie będzie płacił wcale, albo podsunie ci umowę, że pracujesz za darmo.

    pzdr.
    SławekM