PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości? › Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    Date: Mon, 09 May 2005 11:56:18 +0200

    Re to: Daniel Rychcik [Sat, 7 May 2005 14:10:28 +0200]:

    > So what? Czym dla Ciebie jest _informatyka_?

    A widzisz, i to jest podstawowe pytanie ktore nalezy sobie
    zadac, zanim sie wybierze ten kierunek.

    Ja generalnie jestem po systemach komputerowych, plus paru
    solidniejszych szkoleniach dobieranych do konkretnych potrzeb
    i zainteresowan. Moja dzialka to sieci komputerowe, jezyki
    programowania znam tylko na tyle zeby potrafic sobie costam
    zrobic jak potrzebuje, i to mi w zupelnosci starcza.

    Na studia planowalam isc zeby sobie ta wiedze jakos poszerzyc
    czy usystematyzowac. Ale wlasnie, okazalo sie ze to, czego
    tam ucza, nijak sie nie przeklada na uzytecznosc dla mnie.

    Teraz program troche sie pozmienial, sa specjalizacje, mozna
    z nich duzo wiecej wyciagnac. Tyle, ze mnie to juz przestalo
    w miedzyczasie interesowac, za duzo zajec mam.

    > Bo w moim rozumieniu nie ma ona nic wspólnego ani z dyskami
    > twardymi ani z Linuxem, natomiast z tymi "pierdołami" jak
    > najbardziej.

    No dobra, to wyjasnij mi co to takiego dla Ciebie jest ta
    informatyka, ze podchodza Ci pod nia kola zebate a za nic
    na swiecie nie pasuje Ci do nich podstawowa wiedza na temat
    koputera i systemow?

    Bo nie mowie przeciez, ze administrowac tym masz.

    Kira