PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości? › Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    Date: Sat, 07 May 2005 10:52:02 +0200

    Re to: macko42 [Fri, 6 May 2005 13:52:28 +0000 (UTC)]:

    > Pozwolmy ludziom myslec za siebie. Jesli tego nie potrafia,
    > to maja problem.

    Mi sie wydaje, ze od tylka strony do problemu podchodzicie.
    Rozwiazaniem bylaby tu raczej zmiana sposobu rekrutacji tak,
    zeby na dany kierunek trafialy osoby, ktore faktycznie sie
    nim interesuja i costam na ten temat wiedza / robily.

    Prosty przyklad: jak zdawalam sobie na informe, egzaminy
    byly z matematyki i jakichs pierdul fizycznych (nie wiem,
    nie musialam ich zdawac na szczescie). Dzieki czemu na ten
    kierunek dostaly sie osoby nie wiedzace nawet co to jest
    dysk twardy czy Linux :> A co za tym idzie, potem poziom
    grupy byl dosc zenujacy...

    IMO pozmieniac zasady rekrutacji. Niech sie dostaja gdzie
    chca, ale niech pokaza ze faktycznie ich to interere a nie
    "bo to taki modny kierunek". Problemow to rozwiaze sporo
    od reki i bez odgornych regulacji.

    Kira (ktora studia zasadniczo olala, miala ciekawsze zajecia)