PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości? › Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy polskie uczelnie są oderwane od rzeczywistości?
    Date: Sat, 16 Apr 2005 12:14:35 +0200

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 09:57:29 +0000 (UTC), Marek
    <m...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Jasne, tylko że jak uczy przykład Japonii po II wojnie, Dalekowschodnich
    > "tygrysów" później, a Chin obecnie należy przyspieszać, a nie zwalniać.

    UE stoi.

    > Acha. To znaczy, że jak oni tworzą co czwarte miejsce pracy w IT, to my
    > powinniśmy co setne jak obecnie, czy może co drugie, czy może lepiej co
    > tysięczne?

    Nie mam pojęcia. Co mnie - albo kogokolwiek poza durnymi politykami - może
    to obchodzić? Jacy my i co to znaczy, że powinniśmy? Czujesz powinność, to
    twórz.

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>