PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy paski placowe zastepuja RMUA? › Re: Czy paski placowe zastepuja RMUA?
    From: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy paski placowe zastepuja RMUA?
    Date: Sat, 02 Mar 2002 14:56:53 GMT

    On Fri, 1 Mar 2002 19:32:18 +0100, "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote:

    [ciach...]
    >A czemu miały by być takim oczywistym dowodem?
    >Są na nich wykazane Twoje podstawy do ubezp. i składki, ale z tego nie
    >wynika, że firma je do ZUS-u przekazała i że trafiły na konto.
    [ciach...]
    To po kiego one wogole sa ?
    RMUA uwazalem ze "dowod" wysokosci mojej skladki a to czy trafila ona
    na konto w ZUS'ie to powinien byc problem ZUS'u a nie moj (ZUS
    odpowiada za sciagniecie skladki i przekazanie do OFE). Jesli jednak
    to mialoby moim klopotem to chce te pieniadze do lapy bo wtedy sam
    bede wiedzial czy mnie oszukuja w zakladzie. Posrednim rozwiazaniem
    mogloby byc bezposredni przelew z zakladu do OFE a oni beda od razu
    sie dowiadywac czemu skladka do nich nie wplynela.
    Obecny system wspiera okradanie zwyklego czlowieka bo zanim sie on
    dowie co sie stalo firmy juz moze nie byc!

    Pzdr
    Limfo