PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy odczuwacie już oznaki ożywienia? › Re: Czy odczuwacie już oznaki ożywienia?
  • Data: 2002-09-27 10:48:03
    Temat: Re: Czy odczuwacie już oznaki ożywienia?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja żadnych oznak nie zauważam poza faktem, że widzę coraz wiecej osób z
    otoczenia bez pracy. A te które pracują narzekają że dziś jeszcze są
    pracownikami ale słyszy się o zwolnieniach, albo od innych że czekają na
    wypłatę wynagrodzeń sprzed 3 miesięcy.
    Może w Warszawie widać oznaki na lepsze ale na Ślasku wprost przeciwnie, w
    dodatku jak zlikwidują kasy chorych to na Śląsku stracą pracę oni oraz 22
    tyś pracowników resortu górnictwa z Nadwiślańskiej Spółki Węglowej. Więc ..
    gdzie widać oznaki na lepsze ????
    Ja widzę coraz większą biedę i bezrobocie !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler