PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy obawiacię się o utratę pracy

  • 101. Data: 2009-01-27 18:26:25
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >... pracodawców naruszających przepisy o wypłacie
    > wynagrodzenia za pracę, z 30,7% w 2006 r. do 25,2% w 2008 r."
    >
    > Czyli wg Stokrotki [praktycznie każdy pracodawca]=1/4
    Ktoś zaś tu pisał, że te 25-30% to nic, bo podobno wszyscy płacą właściwie.

    Zauważ, ze podana statystyka dotyczy tego co inspekcji zgłoszono, nie
    dotyczy tego co nie zgłoszono.

    > Podaj konkretne przykłady.
    WARTA.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo

  • 102. Data: 2009-01-27 18:38:15
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 14:25:43 +0100, Jotte napisał(a):
    > Nigdy nic nie rzucałeś zwierzątku dla zabawy jak byłeś w ZOO? ;)

    E, nie raz rzuciłem ciastko misiowi, to przez 3 dni miał sr... ;)
    Hm, kuszące...

    Waldek

  • 103. Data: 2009-01-27 18:56:28
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    Stokrotka pisze:

    > Ktoś zaś tu pisał, że te 25-30% to nic, bo podobno wszyscy płacą właściwie.

    Jak się wybiera pracę w firmach-krzakach...

    > Zauważ, ze podana statystyka dotyczy tego co inspekcji zgłoszono, nie
    > dotyczy tego co nie zgłoszono.

    Nie, ta statystyka dotyczy przeprowadzonych kontroli a nie zgłoszeń.
    Można przypuszczać, że to próbka losowa.

    > WARTA.

    Ale konkretnie. Jak oszukali na urlopie? Za małą ilość dni wyliczyli?
    Za małą kwotę? Czasami pracownikowi wydaje się, że źle wyliczone, za
    malo, a tak naprawdę wszystko jest zgodne z przepisami.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 104. Data: 2009-01-27 20:08:48
    Temat: Re: Czy obawiacię się o utratę pracy [OT]
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    Nikiel ;) pisze:
    > Taka zachowawczość -
    > lepiej nie robić, niż potem przez ZUS, US się tłumaczyć.

    W tym jest trochę racji.
    Ale jak już ktoś przeżył kontrolę (albo i kilka) i wie jak jego urzędy,
    pod które podlega, na takie wydatki reagują to ciastek się nie boi ;)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 105. Data: 2009-01-27 22:02:04
    Od: "nie-biznesmen" <p...@w...pl>

    > Po za tym co wceśniej:
    > zdrowie i siłę jeśli masz to tak, ale nie każdy ma.

    a do pracy w IT zdrowie i siła niepotrzebne???
    w wielkim mieście można być chorym i słabym???

    b.w.

  • 106. Data: 2009-01-27 22:04:26
    Od: "nie-biznesmen" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie masz wyobraźni.
    > By obecnie żyć musisz mieć jakieś dodatkowe pieniądze,
    > niewielkie, ale muszą być, np. na leki.

    eee tam
    prababcia moja nie brała leków
    i zmarła w wieku 98 lat
    całe życie na wsi pracowała
    a tak zupełnie poważnie
    to więcej będe produkował niż zjadał
    coś zatem sprzedam i będzie na leki

    b.w.

  • 107. Data: 2009-01-27 22:07:52
    Od: "nie-biznesmen" <p...@w...pl>

    > ciekawe postrzeganie świata. Co konkretnie w IT robisz?

    generalnie zarządzanie infrastrukturą informatyczną (Serwery, LAN, WAN,
    poczta, praca grupowa, itp)
    18 lat temu przeprowadziłem się ze wsi do wielkiego miasta, żeby to robić
    ale już i tak mi się parę lat temu znudziło
    czekam na odpowiedni moment żeby zwiać "do lasu"
    może kryzys i zwolnienie z pracy to będzie ten moment

    b.w.

  • 108. Data: 2009-01-27 22:20:59
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nie-biznesmen" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to więcej będe produkował niż zjadał
    > coś zatem sprzedam i będzie na leki

    wg. jakichś badań 30% gospodarstw rolnych niczego nie sprzedaje na zewnątrz
    a wszystkie razem, włącznie z największymi, dają bodajże 3% PKB, więc może
    być ciężko :) Może od razu uprawiaj leki ?

    e.

  • 109. Data: 2009-01-28 11:22:34
    Od: "Nixe" <n...@o...eu>

    "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał

    > W tym jest trochę racji.
    > Ale jak już ktoś przeżył kontrolę (albo i kilka) i wie jak jego urzędy,
    > pod które podlega, na takie wydatki reagują to ciastek się nie boi ;)

    Jesteś bardzo naiwny :)

    Pozdrawiam
    Nixe

  • 110. Data: 2009-01-29 18:14:22
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > a do pracy w IT zdrowie i siła niepotrzebne???

    Oj tak....

    Takie czasy.