PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy należy obsmarowywać byłego pracodawcę na rozmowie kwalifikacyjnej? › Re: Czy należy obsmarowywać byłego pracodawcę na rozmowie kwalifikacyjnej?
    From: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy należy obsmarowywać byłego pracodawcę na rozmowie
    kwalifikacyjnej?
    Date: Thu, 11 Feb 2010 01:20:17 +0100
    To: Robbo <n...@y...com>

    Dnia 10-02-2010 o 13:50:57 Robbo <n...@y...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Z tego co wiem, to na rozmowach kwalifikacyjnych
    > niejednokrotnie pada pytanie o to, dlaczego zrezygnowa?o
    > sie z poprzedniej pracy. Podobno nale?y unikaae negatywnego
    > wypowiadania sie o by?ych pracodawcach. Z drugiej strony
    > symulator interview z pracuj.pl podaje, ?eby (bez oczerniania)
    > podaae przyczyny odej?cia/zwolnienia z poprzedniej pracy.
    > Jak z takiego pytania najlepiej wybrn?ae?
    > Bo gdybym mia? byae szczery, to by? musia? powiedzieae, ?e: - inaczej
    > umawiali?my sie przed podjeciem pracy, co do miejsca zatrudnienia;
> [...]
    heh, jakbym czytal siebie :D Czyzby kolejny "techniczny" od zieleniaka? ;)

    Odnosnie pytania, to ja mam zwyczaj odpowiadac szczerze, aczkolwiek bez
    obrzucania miesem pracodawcy, tylko kulturalnie, tak jak juz zostalo tutaj
    napisane. Nie mowic zbyt wiele. Zawsze mozna to obrocic w zart np.
    "niezgodnosc charakterow, kiepskie pozycie malzenskie". Troche skruchy tez
    nie zaszkodzi.Dodac tez kilka plusow poprzedniego pracodawcy.

    Jesli jednak chcesz wymyslac, to zawsze mozna powiedziec, ze zona pochodzi
    z innego regionu kraju i w tym czasie rodzila ;) Musiales sie zajac
    urzadzaniem mieszkania, dbaniem o rodzine etc ;)
    --
    SprzedamTO.pl