PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można się obronić? › Re: Czy można się obronić?
  • Data: 2002-10-26 19:48:28
    Temat: Re: Czy można się obronić?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę o wszelkie krytyczne uwagi takiego sposobu obrony(w ciągu 10 lat w
    > moim 4 osobowym dziale przewinęło się ponad 6 pracowników) .

    Ponad 6 ? u prywatnego gdzie pracowałem przewinęło się w ciągu roku 6 i nie
    było niestety zwiazków zawodowych !!!
    Ciesz się że to budżetówka, bo dzięki temu nadal pracujesz, u prywatnego byś
    źle spojrzał na majestat "chlebodawcy"
    to byś pracy szukał ale w Urzedzie Pracy.

    > P.S. Niestety nie jest łatwo zmienić pracę.

    A tak na poważnie, to sugeruję albo ten problem przemilczeć i cieszyć się że
    się ma pracę lub szukać mimo wszystko nowej.
    Ale pamietaj możesz dojść do wniosku że tam gdzie pracowałeś to miałeś
    ciepełko (kolegów mam w budźetówce- chwalą sobie), a dziś trafić dobrze,
    mieć normalnego szefa, być zadowolnym z pracy, pensji, atmosfery, itd. to
    zupełna rzadkość. Zawsze możesz trafić z deszczu pod rynnę, a wystosowanie
    pisma z zakresem obowiązków to chyba najlepszy pomysł, niech je zaakceptuje
    i podpisze, wówczas masz szansę na "nietykalność".

    Pozdrawiam
    Wrangler