PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.? › Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.?
    From: "Support" <d...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 11:34:26 +0100

    Mam koleżankę która jest specjalista od kadr i płac i powiedziała mi, że
    zarówno pracodawca jak i pracownik nie może wypowiedzieć tej umowy na
    zwolenieniu lekarskim pracownika.

    Potrzebne są podstawy prawne.

    Co do ochrony to prawa i obowiązki ma zarówno pracodawca jak i pracownik,
    nie ma tak że prawo chroni tylko pracownika a pracodawcy wcale.