PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mam sam pisać wypowiedzenie z pracy? › Re: Czy mam sam pisać wypowiedzenie z pracy?
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy mam sam pisać wypowiedzenie z pracy?
    Date: 28 Jul 2003 12:26:50 +0200

    > Jestem nauczycielem zatrudnionym na czas nieokreślony.
    > W związku z moimi sprawami rodzinnymi zwróciłem się do dyrektora o
    > zmniejszenie mi przydziału godzin tak, bym pracował tylko w niepełnym
    > wymiarze godzin w dwa dni tygodnia.
    > Powiedziano mi, że jest to możliwe, ale trzeba mnie zwolnić i ponownie
    > zatrudnić, ponieważ na podstawie obecnego kontraktu mogę mieć wolny tylko
    > jeden dzień.
    > Czy to prawda?
    > Rozwiązanie obecnego stosunku pracy przez wypowiedzenie przez zakład pracy
> [...]
    Witam
    Nie znam wprawdzie przepisów Karty Naucyciela ale jak mniemam jest też tam
    taki przepis, który nazywa się porozumienie stron a jeżeli go niema to jest
    zasadą prawa pracy ,że stosuje się najpierw przepis szczególny w tym przypadku
    Kartę Nauczyciela a jak czegoś w niej nie ma to sosuje się przepis ogólny jakim
    jest kodeks pracy. W kp jest taki przepis że wszystko można zrobić na mocy
    porozumienia stron. Podpowiedz im , może o tym nie wiedzą.Pozdrawiam.