PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy lepiej POD PSEUDONIMEM szukac pracy? › Re: Czy lepiej POD PSEUDONIMEM szukac pracy?
    From: "Marsiuu" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy lepiej POD PSEUDONIMEM szukac pracy?
    Date: Thu, 2 Oct 2003 01:06:19 +0200

    Użytkownik "Longinus" <L...@S...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns9408E71D180lngnspdpta@195.34.132.100...

    > Moze jak masz taki nieograniczony kapital zaufania do ludzi to podawaj
    swoje
    > dane, w tym NIP i numer Twojego konta wszystkim, z ktorymi masz do
    czynienia,
    > np. hydraulikowi ktory przyszedl naprawic Ci rure. Gratulacje!
    To nie jest kwestia zaufania, tylko zdawania sobie sprawy, ktore dane sa
    istotne, a ktore nie.
    Jesli zyczysz sobie zrobic przelew na moje konto za porady, to czuj sie
    swobodnie:
    95 1140 2004 0000 3202 0056 6522 - podpowiem Ci, ze to w mBanku ;-)
    Jezeli jeszcze mialbys ochote zaplacic za mnie podatek to, takze nei czuj
    skrepowania:
    527-119-20-08.

    Moim zdaniem bardzo dobrze podpowiada Krzysztof - lepiej juz w ogole nie
    umieszczac danych, ale ja mysle ze to wszystko niepotrzebne zwracanie uwagi
    na siebie.

    pozdrawiam Adrianie,
    mariusz