PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy lepiej POD PSEUDONIMEM szukac pracy? › Re: Czy lepiej POD PSEUDONIMEM szukac pracy?
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy lepiej POD PSEUDONIMEM szukac pracy?
    From: Longinus <L...@S...gazeta.pl>
    Date: Wed, 01 Oct 2003 22:06:13 GMT

    "Marsiuu" <m...@p...onet.pl> wrote in
    news:blf60g$n28$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
    >
    > Jeśli Ty nie ufasz przyszlemu pracodawcy, to pomyśl jak On ma zaufać
    > Tobie? Poza tym niby co uzyskujesz poprzez zmianę nazwiska? - jak sie
    > wstydzisz, to zmień.

    Przeciez napisalem, ze nie jest to zadna kwestia wstydu tylko kwestia ochrony
    danych osobowych!
    A poza tym to niby dlaczego mam ufac komus kogo nie znam?!
    Zglupiales czy co?!
    A czy Ty ufasz wszystkim nieznajomym?
    Moze jak masz taki nieograniczony kapital zaufania do ludzi to podawaj swoje
    dane, w tym NIP i numer Twojego konta wszystkim, z ktorymi masz do czynienia,
    np. hydraulikowi ktory przyszedl naprawic Ci rure. Gratulacje!

    Nie, nie ufam nie tylko "przyszlym" (a zwlaszcza niedoszlym) pracodowacom,
    ale takze tym z ktorymi juz mialem do czynienia, bo parokrotnie dostalem
    niezle "w kosc" zarowno ja sam, jak i takze moi znajomi...

    --
    Z uszanowaniem dla wszystkich:
    Longinus