PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Czy jesteś gotów zarabiać prawdziwe pieniądze?"

  • 1. Data: 2006-03-24 11:20:16
    Temat: "Czy jesteś gotów zarabiać prawdziwe pieniądze?"
    Od: "Marcin" <r...@o...pl>

    Znudziło Cię oczekiwanie na symboliczne podwyżki? Szanujesz dyscyplinę jako
    jedyny efektywny sposób pracy? Znasz smak sukcesu i pragniesz niezależności
    finansowej? Kreuj swoją przyszłość sam(a)! Wyzwól potęgę możliwości e-
    Marketingu.
    Aby uzyskać dodatkowe informacje i zarabiać w łatwy i przyjemny sposób
    wyślij e-maila na adres: i...@p...cba.pl o temacie "biznes" lub
    odwiedz stronę http://www.pracujmlm.cba.pl
    Nie zwlekaj. Twoja przyszłość leży w twoich rękach!

    Pozdrawiam,
    Marcin
    http://www.pracujmlm.cba.pl

  • 2. Data: 2006-03-24 11:28:26
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <r...@o...pl> napisał
    > Nie zwlekaj. Twoja przyszłość leży w twoich rękach!

    widac ty wziales swoją przyszlosc w swoje łapy i musisz wabić ludzi na
    grupach. Gratuluję.

  • 3. Data: 2006-03-24 13:35:52
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Marcin napisał(a):
    > Znudziło Cię oczekiwanie na symboliczne podwyżki?

    A wczoraj wieczorem w latrynie? Czy nie szeptaliście, że znudziło was
    oczekiwanie na symboliczne podwyżki, do tego cholernego skurwysyna,
    którego nie lubimy? Jak on się nazywa?
    - Yossarian, panie pułkowniku - odpowiedział porucznik Scheisskopf.
    - Tak, Yossarian. Słusznie. Yossarian. Jaki znowu Yossarian? Czy to jego
    nazwisko? Yossarian? Co to za nazwisko, do cholery?
    Porucznik Scheisskopf miał wszystkie fakty w małym palcu.
    - To nazwisko Yossariana - wyjaśnił.

    > Szanujesz dyscyplinę jako jedyny efektywny sposób pracy?

    To nie jest dyscyplina - powiedział zjadliwie pułkownik i znowu zaczął
    walić w stół swoją potężną pieścią - To jest marksizm. Ja wam powiem, co
    to jest dyscyplina. Dyscyplina to kolanem w brzuch na ziemi w zęby w
    nocy skrycie z nożem z góry w dół na magazyn przez worki z piaskiem
    wobec przeważającej siły w ciemnościach bez słowa ostrzeżenia. Za
    gardło!!! Oto, czym jest dyscyplina, kiedy musimy być twardzi i
    niezłomni, aby stawić czoła szkopom. Z biodra! Rozumiecie?

    > Znasz smak sukcesu i pragniesz niezależności
    > finansowej?
    > Kreuj swoją przyszłość sam(a)! Wyzwól potęgę możliwości e-
    > Marketingu.

    Pulkownik Cargill byl zlym handlowcem. Byl tak okropnym handlowcem, ze
    wyrywaly go sobie firmy zmuszone ze wzgledow podatkowych wykazac straty.
    W calym cywilizowanym swiecie, od Battery Park do Fulton Street, znano
    go jako czlowieka, na ktorym mozna polegac, kiedy chodzi o szybkie
    obnizenie stopy podatkowej. Jego uslugi byly drogie, gdyz niepowodzenia
    sa czesto trudne do osiagniecia. Musial zaczynac od szczytu i torowac
    sobie droge w dol, a kiedy sie ma przyjaciol w rzadzie, nielatwo jest
    robic zle interesy. Wymagalo to nieraz miesiecy ciezkiej pracy i
    nieomylnie blednego planowania. Czlowiek dezorganizowal, podejmowal
    bledne decyzje, nie dogladal, wszystkie drzwi zostawial otworem, a kiedy
    sie zdawalo,ze juz zrobil swoje, rzad dawal mu jezioro albo las, albo
    pole naftowe i psul cala robote. Jednak na pulkowniku Cargillu mozna
    bylo polegac. Nawet w tak niesprzyjajacych okolicznosciach potrafil
    zrujnowac najlepiej prosperujace przedsiebiorstwo. Doszedl do tego
    wlasna praca i swoje niepowodzenia zawdzieczal wylacznie sobie.

    Generał Dreedle

    P.S. I mamroczcie "panie majorze", kiedy do mnie mamroczecie.

  • 4. Data: 2006-03-24 14:42:05
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

> [...]
    > nazwisko? Yossarian? Co to za nazwisko, do cholery?
    > Porucznik Scheisskopf miał wszystkie fakty w małym palcu.
    <cut>
    Hehe, twoja wlasna tworczosc, czy zaczerpniete z jakiejs ksiazki? Bo jesli
    to drugie, to dawaj tytul, z przyjemnoscia przeczytam:)
    pozdr
    /p

  • 5. Data: 2006-03-24 14:46:34
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Hehe, twoja wlasna tworczosc, czy zaczerpniete z jakiejs ksiazki? Bo jesli
    > to drugie, to dawaj tytul, z przyjemnoscia przeczytam:)
    > pozdr
    > /p

    Joseph Heller - Paragraf 22 :-)
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2006-03-24 15:49:30
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    clockworkoi napisał(a):

    > Hehe, twoja wlasna tworczosc, czy zaczerpniete z jakiejs ksiazki? Bo jesli
    > to drugie, to dawaj tytul, z przyjemnoscia przeczytam:)
    > pozdr
    > /p

    To stary i nieśmiertelny Paragraf 22 Josepha Hellera :)

    pozdr.
    m.

  • 7. Data: 2006-03-25 18:18:39
    Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig>

    Dnia 3/24/2006 3:42 PM, clockworkoi wrote:

    > Hehe, twoja wlasna tworczosc, czy zaczerpniete z jakiejs ksiazki? Bo jesli
    > to drugie, to dawaj tytul, z przyjemnoscia przeczytam:)
    > pozdr
    > /p

    Hehe, masz dzisiaj u mnie promocję dobrej woli i dlatego wysłałem na
    prhn tylko post Maćka a nie Twoją odpowiedź. Rozumiem, że mogą istnieć
    ludzie, którym słowa "Yossarian" i "panie majorze" nie zapalają żadnej
    lampki w głowie, choć nie wiem, czy chciałbym spotkać taką osobę
    wieczorem w ciemnej uliczce.
    Ale żeby nie wiedzieć także o istnieniu Googli?

    --
    Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
    "- Proszę pokazać język. Proszę powiedzieć trzydzieści trzy. Oddychać.

  • 8. Data: 2006-03-27 06:45:41
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > To stary i nieśmiertelny Paragraf 22 Josepha Hellera :)

    Wstyd przyznac, nie zetknalem sie z tym jeszcze - ale nadrobie:)
    Dzieki
    /p

  • 9. Data: 2006-03-27 06:47:20
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz 'BB' Trojanowski" <m...@a...in.sig> napisał w
    wiadomości news:e041hs$gdg$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ciemnej uliczce.
    > Ale żeby nie wiedzieć także o istnieniu Googli?

    Dzieki stary, doceniam:P A co do ciemnych uliczek - zaskocze cie, ale na
    pierwszy rzut oka... nie chcialbys. Drugi by cie tylko co do tego
    upewnil..:P Mimo, ze mily ze mnie gosc, hehehe. A google znam, ale nie
    nosze, wzrok mam niezly;)))
    pozdr
    /p

  • 10. Data: 2006-03-27 20:25:08
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    clockworkoi napisał(a):
    > Wstyd przyznac, nie zetknalem sie z tym jeszcze - ale nadrobie:)

    warto :)

    pozdr.
    m.

    P.S. Masz brudne nogi.