PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest zapotrzebowanie na terenie Warszawy na kogoś z moimi kwalifikacjami ? (Administrator Microsoft)

  • 1. Data: 2007-12-15 17:14:56
    Temat: Czy jest zapotrzebowanie na terenie Warszawy na kogoś z moimi kwalifikacjami ? (Administrator Microsoft)
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Jak myślicie ?

    - 7 lat doświadczenia zawodowego w tym
    - 2 lata w międzynarodowej korporacji
    - Admin III linia / Microsoft
    - LAN CISCO/3COM (VLAN, monitoring)
    - 2 lata we wdrożeniach sieci LAN/WAN/WLAN - Cisco / 3Com
    - 4 lata jako administrator LAN/WAN w firmie wdrożeniowej

    Szkolenia:
    - Active Directory
    - MS Windows Servers
    - MS Exchange
    - MS Security
    - MS Project
    - Lotus Domino

    Certyfikaty:
    - MCP
    - MCSA Windows 2003
    - MCSA:Messaging
    - CCNA

    Serwery:
    Windows 2000/2003, Linux (RedHat / Fedora), Novell Netware, Microsoft Cluster Server

    Inne:
    - Oprogramowanie do backupu: Veritas Backup Exec, ArcServe IT
    - Oprogramowanie antywirusowe: Trend Micro, McAfee
    - Biblioteki taśmowe

    Wykształcenie:
    - Wyższe

    Języki:
    - angielski: dobrze
    - niemiecki: podstawowy

    Prawo Jazdy
    - kat B

  • 2. Data: 2007-12-15 20:34:47
    Od: tomas <t...@g...com>

    On 15 Gru, 18:14, "t...@o...pl" <t...@o...pl>
    wrote:
> [...]
    > - Oprogramowanie do backupu: Veritas Backup Exec, ArcServe IT
    > - Oprogramowanie antywirusowe: Trend Micro, McAfee

    Chyba żarty sobie robisz ?

  • 3. Data: 2007-12-16 08:09:17
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    t...@o...pl na pl.praca.dyskusje:
    > Jak myślicie ?

    a o co pytasz?
    Rozejrzałeś się choć minimalnie po jobpiliot i podobnych? Lub bardziej
    branzówo np. http://wss.pl/Jobs/OffersList.aspx

    --
    Ziemek

  • 4. Data: 2007-12-16 12:58:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 15.12.2007 tomas <t...@g...com> napisał/a:
    > Chyba żarty sobie robisz ?

    Nie żarty, on po prostu chciał się zareklamować jako potencjalny pracownik.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 5. Data: 2007-12-16 15:46:29
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    > Chyba żarty sobie robisz ?

    Nie żarty, tylko smutna rzeczywistość. Żona dostała pracę w Warszawie, ja się
    przeniosłem - niestety tutaj w mojej pracy nie było zapotrzebowania na
    stanowisko administratora. Trafiłem do innego działu ... już nie jako admin.

    Dlatego szukam pracy jako administrator - chciałbym się też rozwinąć w przyszłej
    pracy:
    - serwery Unix
    - systemy storage (Tivoli)
    - SQL

    Tak więc ponawiam pytanie - czy jest szansa w Warszawie na znalezienie pracy dla
    kogoś z moimi kwalifikacjami ?

  • 6. Data: 2007-12-16 15:47:37
    Od: t...@o...pl

    > t...@o...pl na pl.praca.dyskusje:
    >
    > a o co pytasz?
    > Rozejrzałeś się choć minimalnie po jobpiliot i podobnych? Lub bardziej
    > branzówo np. http://wss.pl/Jobs/OffersList.aspx

    Oczywiście, że się rozglądam - odzewu brak

  • 7. Data: 2007-12-16 17:48:31
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:4006.000000bc.47654899@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:

    > Oczywiście, że się rozglądam - odzewu brak

    No to sie nie nadajesz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 8. Data: 2007-12-16 20:16:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On 15 Dec 2007 18:14:56 +0100, "t...@o...pl"
    <t...@o...pl> wrote:

    >Jak myślicie ?

    Nie ma.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-12-17 04:34:29
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Nie ma.

    Jaja sobie robisz czlowiek. ;-)

  • 10. Data: 2007-12-17 06:42:48
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    t...@o...pl na pl.praca.dyskusje:

    > Oczywiście, że się rozglądam - odzewu brak

    tzn? Nawet się nie odzywają po wysłaniu oferty? Może warto popracować
    trochę nad CV? Piszesz wyżej o szkoleniach i certyfikatach i strasznie mało o
    realnym doświadczeniu (tzn. niby piszesz, ale niewiele o tym jakiego
    typu zadaniami się zajmowałeś itp).

    A może rozmawiasz, i okazuje się że rozmowy nie kończą się
    zatrudnieniem?

    --
    Ziemek