PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy istnieje możliwość konaktu z PIP na maila bo... › Re: Czy istnieje możliwość konaktu z PIP na maila bo...
    From: "Agnieszka" <aaagniecha[bezspamu]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy istnieje możliwość konaktu z PIP na maila bo...
    Date: Sat, 7 Aug 2004 09:39:58 +0200

    > 1.Noszenie kompletnego stroju służbowego tzn. białej firmowej koszuli,
    > spódnicy, marynarki,spodni
    Znaczy profesjonalny wyglad - obowiazek noszenia takiego stroju panuje w
    kazdej szanujacej sie firmie.

    > 2.Umyte i uczesane włosy, panie lekki makijaż żadnych kolczyków w nosie i
    > duzych w uszach
    Nie ma nic gorszego niz smierdzaca pani za kasa, ktora na dodatek ma tone
    tapety na sobie i kolczyki w kazdej dziurze...

    > 3.Zakaz noszenia kluczy na smyczy
    Tego nie rozumiem

    > 4.Noszenie w widocznym miejscu identyfikatora
    Podstawa... ja lubie wiedziec kto mnie obsluguje

    > 5.Rozmieniamy pieniądze przed rozpoczeciem zmiany
    W kasie musza byc drobne!!!

    > 6.Mówimy każdemu klientowi "dzień dobry" i "dowidzenia" itp.
    Podstawy kultury.

    > 7.Osoby ,które mają grafik do 22 lub 21.30 mają obowiązek pomagania
    > wrotkarkom w porządkowaniu lini kas .Po rozliczeniu się pracyjący do 22
    > roznosza zwroty i porządkuja linie kas.
    Ktos musi przeciez posprzatac

    > 8.Po zakończeniu swojej zmiany kasjer/ka ma obowiązek zabrac reklamówki,
    > rolki kasowe, wieszaki i zabezpieczenia. Reklamówki i rolki kasowe
    > pozostawiamy na kasie głównej. Wieszaki i klipsy zanosimy do sali
    rozliczeń
    > i porządkujemy.
    J.w. a co ma zostac balagan na rano?

    > 9.W chwilach wolnych kidy nie obsługujemy żadnego klienta obowiązuje
    zasada
    > porządkowania swojego miejsca pracy tz. mycia taśmy , układania towarów na
    > regałach przyległych
    Sluszny punkt.

    > 10.Wychodzimy na przerwę w porze wyznaczonej przez kasę główną ,powrót z
    > przerwy nalezy zgłosić.
    A wyobrazasz sobie gdy nagle wszystkie kasjerki wychodza na przerwe??

    > 11.Listy obecności uzupełniamy codziennie ewentualnie co 2 dni. Brak
    wpisów
    > przez 3 dni traktowany bedzie jako nieobezność w pracy. trzy dni
    > nieobecności nieusprawiedliwione to zwolnienie z pracy.
    Lista obecnosci musi byc wypelniana codziennie!!

    > 12.niescisłości dotyczace rozliczeń a w szczególności braki powyżej 30zl
    > to ustne upomnienie 4 nagana z wpisem do akt. Wszelakie braki powyżej 100
    > będa ściągane jednorazowo przy wypłacie.Regularnie/tzn.2razy/ potarzające
    > się niedobory 40 zł w górę, zwolnienie.
    Rowniez pracuje przy pieniazkach... u mnie musi byc zgodnosc co do 0,01
    zl...

    > 13.Nieobecność z tytułu nagłej niedyspozycji lub poważnej choroby
    zgłaszamy
    > na 15 min. przed rozpoczęciem swojej zmiany . (np.telefonicznie)
    Dobry punkt

    > 14. Urlop na żądanie może być udzielony cztery razy w roku (zasada ta nie
    > obowiązuje w soboty i niedziele). Nieobecność w tych dniach będzie
    > traktowana jako wolne.
    Zgodne z KP

    > 15.Przychodzimy dokładnie na wyznaczone w grafiku zmiany, jesli dokonamy
    > zmiany z inną osoba należy to zgłosić dzień wcześniej kasie głównej
    Zgodne z KP

    > 16.Wszelkie dodatkowe dni wolne prosze zgłaszać na 2 tygodnie prze.
    Nie widze niz razacego

    > 17.Wnioski o urlop składamy na 3 miesiące przed planowanym terminem
    Tez jest ok

    > 18.Pamiętamy również o wydzielaniu darmowych reklamówek.
    Sluszna uwaga... sa klienci ktorzy biora na zapas reklamowki, a przeciez to
    firma za nie placi [dodatkowe koszty], a co srodowisko na nadmiar
    reklamowek??

    > No i tak sie przedstawia ten regulamin. Specjalnie przytoczyłem cały ,
    > żeby troszke rozwabić niektórymi punktami. Niestety moim zdaniem kilka
    > punktów jest wbrew prawu pracy ale prosze mnie odwieść lub udowodnic taki
    > stan. Pracyje codziennie w soboty i niedziele tak samo np. przysługują mi
    2
    > dni wolne w tygodniu i czesto są to dni w tygodniu - wynika z tego e w
    > weekendy praacuje jak w normalne dni (chyba).

    Ktore punkty wg Ciebie sa niezgodne z KP? Ja tutaj nie widze nic razacego.
    Raczej jestem w stanie ocenic ze regulamin jest bardzo dobrze napisany,
    jasno w nim i czytelnie wszystko jest ujete. Moze czasem warto sie
    zastanowic zanim sie uderzy do PIP....

    Pozdrawiam

    Aga