PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy i jak przypomnieć się pewnej firmie ?

  • 11. Data: 2005-07-07 00:52:28
    Temat: Re: Czy i jak przypomnieć się pewnej firmie ?
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    Jeżeli nawet rekrutacja odbywa się na to same stanowisko,
    to - według mnie - jak najbardziej powinienieś zadzwonić
    i porozmawiać.

    Ja zaczęłabym od tego, że próbowałabym przypomnieć -
    najlepiej osobie, która wtedy do Ciebie dzwoniła - że
    składałeś dokumenty, przeszedłeś jakieś etapy rekrutacji
    i że w związku z tym, że w tej chwili szukają osoby na to
    stanowisko - czy mógłbyś porozmawiać na ten temat.

    Na przykład proponujesz spotkanie w celu przedstawienia,
    jakie miałeś osiągnięcia w dotychczasowej firmie, jaki
    zakres prac wykonywałeś (wymieniając te pokrewne
    z oczekiwaniami pracodawcy na proponowane stanowisko),
    jak rozszerzyłeś swoje kwalifikacje (szkolenia, własna nauka
    itp.), wykonane projekty itd.

    Możliwe, że powiedzą Ci: "ok, to niech pan ponownie złoży
    dokumenty", ale i tak nic nie tracisz.
    Według mnie, jak odpowiednio zagadasz, z ODPOWIEDNIĄ
    OSOBĄ (może dyrektorem, kierownikiem - sam wiesz chyba
    na kim zrobiłeś wtedy wrażenie), jak będziesz się lekko "narzu-
    cał", to nic nie stracisz, a może to właśnie zadziała.
    Wg mnie musisz trochę "pomęczyć" odpowiednią osobę.

    A jak nie, to zawsze możesz złożyć dokumenty i znowu spróbo-
    wać kogoś "pomęczyć" - zapisać się komuś w pamięci.

    Nie jestem osobą od HR, ale piszę, co mi serce dyktuje ;))

    Powodzenia!

    --
    Koziorozec

  • 12. Data: 2005-07-07 05:37:14
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kot, ktory siedzi przy jednej dziurze z głodu umiera.

    Co sugerujesz ? Że w momencie, gdy znalazłem jedną robotę od razu
    powiniennem myśleć o znalezieniu innej ?