PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy i jak przypomnieć się pewnej firmie ? › Re: Czy i jak przypomnieć się pewnej firmie ?
    From: "nica" <n...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy i jak przypomnieć się pewnej firmie ?
    Date: Wed, 6 Jul 2005 11:09:19 +0000 (UTC)

    hmm, mnie napisanie listu zabiera kilka godzin, nie jestem w tym dobra, wiec
    pewnie moja podpowiedz nie na wiele ci sie zda. mozesz napisac cos takiego
    "w nawiazaniu do Państwa oferty ... pragne ponownie przedstawic swoja
    kandydature na stanowisko ...". chociaz nie wiem czy to "ponownie" wystarczy
    aby sprawdzili jak ci poszlo poperzednim razem.
    ja wysylajac maila rownei zpisze cos w podobie "
    " odpowiedzi na ofertę pracy na stanowisko XXX umieszczoną na
    portalu pracuj.pl chcialam Państwu przesłać moją ofertę" i tutaj mozesz
    napisac "chcialbym ponowic moja oferte na stanowsiko..."
    aha, mozesz rowneiz do nich zadwonic i zapytac czy wogole mozesz ponownie
    przechodzic proces rekrutacyjny. duze firmy np p&g, e&y, accenture nie
    pozwalaja podchodzic dwa razy do tych samych testow.
    powodzenia ;)