PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy doktorant moze isc na bezrobotne ? › Re: Czy doktorant moze isc na bezrobotne ?
    From: "Immona" <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy doktorant moze isc na bezrobotne ?
    Date: Mon, 20 Mar 2006 06:50:04 +0100

    Fantom napisal:
    >go jak
    >powiedziałbym, że

    >Nie do konca. Jest "sluchaczem studiow". A taka osoba NIE JEST raczej
    >studentem.

    Nie chodzi o status studenta, tylko o spelnienie warunku
    "Nie uczy się w szkole z wyjątkiem szkół dla dorosłych lub szkół wyższych w
    systemie wieczorowym albo zaocznym. "

    (http://www.pup.debica.pl/bezrobot/ prawabez.html)

    Dodatkowo jest warunek, ze czlowiek musi byc zdolny podjac prace w pelnym
    wymiarze czasu.

    Nie wiem, ile wynosza obecnie stypendia doktoranckie, ale jesli ponad polowe
    placy minimalnej, to dodatkowo doktorant nie spelnia warunku

    "Nie uzyskuje miesięcznie przychodu w wysokości przekraczającej połowę
    minimalnego wynagrodzenia za pracę (z innego tytułu niż zasiłek lub
    świadczenia wypłacane z Funduszu Pracy) z wyłączeniem przychodów uzyskanych z
    tytułu odsetek lub innych przychodów od środków pieniężnych zgromadzonych na
    rachunkach bankowych."

    >W ustawie nie ma nic o "dochodzie". I oczywsicie na pewno nie jest to
    >dochod.

    Jest o przychodzie, jw.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów