PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy da się na tym pomyśle zarobi › Re: Czy da się na tym pomyśle zarobi
    From: Cassandra <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy da się na tym pomyśle zarobi
    Date: Fri, 27 Sep 2002 10:59:37 +0200

    > Mam pomysł na wierszyk reklamujący jeden z produktów pewnej firmy. Czy ktoś
    > z was wie, czy dałoby się nim zainteresowac tą firmę, a jeśli tak, to jak,
    > aby na tym zarobić. A może macie inne pomysły w tej kwestii?

    Sprobuj moze osobiscie udac sie do owej firmy lub do jej agencji
    reklamowej (podejrzewam ze pierwsze rozwiazanie jest lepsze) i
    opowiedziec o swoim pomysle - oczywiscie przedstaw tylko jego zarys, by
    za duzo od razu nie powiedziec :) Mozesz tez ewentualnie wziac ze soba
    lub po prostu wyslac swoje CV i LM w ktorym napiszesz powod, dlaczego
    powinni skorzystac z Twojej propozycji i zatrudnic Cie np na umowe
    zlecenie. Mozesz tez wyslac im maila z informacja i zapytaniem co ONI na
    to, ze masz pomysl na wierszyk reklamujacy jeden z ich produktow. Umow
    sie na rozmowe i tyle, sam zobaczysz jaka bedzie ich reakcja.
    Narazie wiecej rozwiazan nie przychodzi mi do glowy, ale radze sprobowac
    - przeciez dopuki nie wyrecytujesz im calego "poematu" nic nie tracisz
    (chociaz jesli tego nie zrobisz moga tak "w ciemno" nie skorzystac z
    Twojej oferty). Ehhh... moze ktos z grupowiczow bedzie mial lepszy
    pomysl..

    Pozdrawiam,
    Cass