PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy da się na tym pomyśle zarobi › Re: Czy da sie na tym pomy?le zarobi
    From: Cassandra <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy da sie na tym pomy?le zarobi
    Date: Thu, 03 Oct 2002 19:33:03 +0200

    > Dzięki za odpowiedź. Tak własnie zastanawiałem sie na dwysłaniem im jakiegos
    > maila. Mam tylko pewien problem. Zapewne firma nie zechce podpisywać nic w
    > ciemno, nie znając treści tego hasła reklamowego. Jak wobec tego
    > zabezpieczyc się przed sytuacją, że zdradzam im pomysł, poczym oni
    > stwierdzają, że jest nieciekawy, a następnie na boku go wykorzystują. I
    > druga kwestia: ten wierszyk wykorzystuje treść innego utworu. Jak w takim
    > przypadku wygląda kwestia praw autorskich.

    Moim zdaniem kolega mer podal ciekawe rozwiazanie, zagadaj z ta firma -
    powinni sie na cos takiego zgodzic. Mozesz ich rowniez zapytac o te
    prawa autorskie, ale mysle ze z tym to raczej zwrocic sie do jakiejs
    agencji reklamowej (zapytac jak oni zalatwiaja takie sprawy) lub sprobuj
    na grupie pl.soc.prawo

    Pozdrawiam,
    Cass