PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czerwony czy zielony

  • 1. Data: 2003-03-13 17:40:04
    Temat: Czerwony czy zielony
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    Przepraszam, że trochę NTG, ale ostanio nawidzono mnie i zarządzono
    aby przemalować krzyże na apteczkach na zielone. Gdzie w necie znajdę
    przepisy to regulujące.
    Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 2. Data: 2003-03-13 17:51:59
    Temat: Re: Czerwony czy zielony
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Zdzisław" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, że trochę NTG, ale ostanio nawidzono mnie i zarządzono
    > aby przemalować krzyże na apteczkach na zielone. Gdzie w necie znajdę
    > przepisy to regulujące.
    > Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

    ztcw czerwony krzyz jest zarezerwowany (trademark?) dla PCK (ogolnie dla
    Czerwonego Krzyza), wiec pewnie podpadasz pod nieuprawnione korzystanie z
    ?zastrzezonego? znaku...

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2003-03-13 17:54:24
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:b4qgoq$41h$1@panorama.wcss.wroc.pl...

> [...]
    > Czerwonego Krzyza), wiec pewnie podpadasz pod nieuprawnione korzystanie z

    heh... cos mnie zacmilo... wydawalo mi sie ze piszesz o aptece, a nie o
    apteczkach... jesli chodzi o te drugie to nie mam pojecia, ale moze chodzi
    tez o uzywanie zarezerwowanego znaku ? :)

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2003-03-13 18:35:30
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

> [...]
    > Przepraszam, że trochę NTG, ale ostanio nawidzono mnie i zarządzono
    > aby przemalować krzyże na apteczkach na zielone. Gdzie w necie znajdę

    Jak ci zalecono to powinni podac podstawę prawną. Ludzie nie dajcie się
    zarzynać jak barany.

    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2003-03-13 21:28:15
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Przepraszam, że trochę NTG, ale ostanio nawidzono mnie i zarządzono
    > aby przemalować krzyże na apteczkach na zielone. Gdzie w necie znajdę
    > przepisy to regulujące.
    > Byłbym wdzięczny za podpowiedź.

    A któż tak zarządził? Pragnę poznać tą urzędniczą kurwę co za moje i
    Twoje pieniądze zajmuje się takimi sprawami.

    Nie dajmy się zwariować!

    Dogbert

  • 6. Data: 2003-03-13 21:46:54
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Thu, 13 Mar 2003 22:28:15 +0100, No Name <v...@w...pl>
    napisał:

    >A któż tak zarządził? Pragnę poznać tą urzędniczą kurwę co za moje i
    >Twoje pieniądze zajmuje się takimi sprawami.
    Boję się głośno wypowiadać, bo głos się mocno niesie, a instytucja to
    azali arcywazna.

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 7. Data: 2003-03-16 11:56:53
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    .

    > ztcw czerwony krzyz jest zarezerwowany (trademark?) dla PCK (ogolnie dla
    > Czerwonego Krzyza), wiec pewnie podpadasz pod nieuprawnione korzystanie z
    > ?zastrzezonego? znaku...

    Na czerwono są pomalowane gaśnice. Może dlatego, kazali przemalować, żeby
    nikt ognia nie gasił apteczką....

  • 8. Data: 2003-03-16 13:30:55
    Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >
    > .

    > Na czerwono są pomalowane gaśnice. Może dlatego, kazali przemalować, żeby

    hmm... ja tam nie wiem, ale u mnie sa glownie srebrne :)

    kolor gasnicy ma wiele wspolnego z zawartoscia :)
    czerwone to sa zwykle piankowe,
    srebrne to napewno sniegowe

    i pewnie jakies inne tez maja rozroznienie :)

    --
    Tomek