PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzek in blanco › Re: Czek in blanco
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>
    Subject: Re: Czek in blanco
    Date: 04 Mar 2005 12:42:37 GMT

    On 2005-03-03, AM <p...@p...fm> wrote:
    > Zasadniczo masz rację - sprzęt musi być ubezpieczony. Ale skoro mówimy o
    > pracy na stanowisku PH, to oznacza to, że pracuje on w terenie, a nie pod
    > okiem pracodawcy :) Jeśli więc wyleje herbatę na laptopa, no to sorry -
    > zniszczenie sprzętu jest jego winą i musi zapłacić odszkodowanie - tego
    > właśnie dotyczy omawiany czek.
    > Co do poręczyciela - nie mam doświadczeń, ale... :) jeśli pracownik ma
    > otrzymać sprzęt dużej wartości do pracy w terenie, to przyjmuję taką
    > możliwość.
    A jak jestem ciekaw ile jest wart taki otrzymany laptop. I ile taki PH
    zarabia miesięcznie.
    P. Kowalski twierdził na grupie, że zatrudniany przez niego PH zarabia 20k
    miesięcznie. Nowego, przyzwoitego laptopa można kupić za ~5k. Wystarczy
    stosowna klauzula w umowie.

    A przy okazji - pewien agent ubezpieczeniowy stwierdził, że laptopa
    kupuje najtańszego i wymienia co ~3 lata. Potem jest po prostu zbyt zużyty.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "przecież pani mówiłem, że tył jest od drugiego pułku, a przód od biedronki"
    /krakowski taksówkarz/