PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego oczekujecie od pracodawcy? › Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Date: Mon, 20 Sep 2010 23:02:13 +0200

    W wiadomości news:i75enn$pp9$1@news.onet.pl Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Na przykład:
    > W odpowiedzi na Państwa ogłoszenie na wortalu pracuj.pl przesyłam swoją
    > aplikację dotyczącą stanowiska "telemakreter-handlowiec".
    > Od około trzech lat pracuję na tego typu stanowisku. Zajmowałem się
    > sprzedażą usług firmy telekomunikacyjnej, sprzedażą materiałów biurowych,
    > jak i nawiązywaniem kontaktów z klientami zainteresowanymi wykupieniem
    > pewnych specyficznych ubezpieczeń dla firm.
    Skoro "pracuję" (czase teraźniejszy) i "zajmowałem się" (czas przeszły), to
    czym zajmuje się teraz?
    I co to znaczy "około trzech lat"? To żebrzący o pracę nie wie nawet ile
    dokładnie pracuje?
    Faktycznie, daje sie poznać jak potrafi sklecić pismo.
    Tak samo, jak HRowiec czytać.

    > Praca w Państwa firmie pozwoli mi kontynuować moją pracę zawodową w
    > zakresie telemarketingu, a Państwu zyskać pracownika profesjonalnie
    > podchodzącego do zleconych działań.
    A skąd on wie, że mu pozwoli, a oni zyskają?

    > W związku z moim dużym doświadczeniem w tym zakresie
    Duże doświadczenie po ok. 3 latach to może mieć konserwator powierzchni
    płaskich.

    > mogę zaproponować kompleksową obsługę Państwa firmy, w szczególności:
    > - wyszukiwanie danych do nowych kontaktów (mogę wskazać płatne, ale
    > niedrogie, bazy danych, które umożliwią dostęp do aktualnych danych
    > potencjalnych klientów wraz z imionami i nazwiskami kluczowych osób
    > decyzyjnych w danej firmie),
    Samobójca? Jak wskaże, to już nie będzie potrzebny.

    > - nawiązywanie kontaktu telefonicznego z wyszukanymi w powyższy sposób
    > klientami,
    To ważna cecha - gość umie zadzwonić.

    > - odbywanie spotkań
    Cóż za ryzykant. Dziś mało kto się na to decyduje.
    Musi - zdeterminowany. Może go łyknąć za grosze, skoro taki przyparty?

    > - sprzedaż produktów/usług Państwa firmy.
    To skarb prawdziwy.
    Mógłby przecież sprzedawać cudzej.

    > Pracę mogę rozpocząć od przyszłego miesiąca, możemy umówić się na pracę u
    > Państwa w biurze, jak również u mnie w domu, przy wykorzystaniu mojego
    > telefonu, komputera i Państwa programu CMR.
    Jeszcze nie zatrudniony, a już proponuje dzierżawę sprzętu.

    > Mam nadzieję, że będziemy mogli się spotkać i porozmawiać na temat naszej
    > ewentualnej współpracy, którą jestem realnie zainteresowany.".
    Nadzieja może być faktycznie motywacją.
    A także matką, pewnej określonej grupy ludzi...

    Fajny ten twój przykład. Przenika przez niego prawdziwy obraz rzeczy (choć
    pewnie tego nie zamierzyłeś), a także twoja jego znajomość i mentalność.

    --
    Jotte