PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas wypowiedzenia › Re: Czas wypowiedzenia
    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas wypowiedzenia
    Date: Fri, 20 May 2011 14:46:17 +0200

    On Fri, 20 May 2011 13:38:52 +0200
    "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote:

    > Uzytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > A jak sadzisz po przeczytaniu Kodeksu pracy (bo przeciez na pewno
    > go przeczytales)?

    Oczywiscie, ze sprawdzilem.

    Art. 36. § 1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę zawartej na czas nie
    określony jest uzależniony od okresu zatrudnienia u danego pracodawcy
    i wynosi:
    1) 2 tygodnie, jeżeli pracownik był zatrudniony krócej niż 6 miesięcy,
    2) 1 miesiąc, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 6 miesięcy,
    3) 3 miesiące, jeżeli pracownik był zatrudniony co najmniej 3 lata.

    Gdzies tez przeczytalem, ze sam okres wypowiedzenia rowniez sie
    wlicza w czas pracy. W moim przypadku +14 dni wypowiedzenia to 6
    miesiecy bez jednego dnia. Czyli powinno byc OK. Chce miec tylko
    pewnosc, stad pytam.

    Pzdr.

    --
    tyran