PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas od rozmowy - do ... › Re: Czas od rozmowy - do ...
  • Data: 2006-08-01 14:19:57
    Temat: Re: Czas od rozmowy - do ...
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 1 Aug 2006 14:37:51 +0200, candina napisał(a):

    > u mnie najkrocej w czasie trwania rozmowy kwalifikacyjnej do 3 dni :)

    nakrocej?
    najpierw rozmowa telefoniczna, dzien pozniej pojechalem juz osobiscie,
    rozmowa kwalifikacyjna dosc zabawna, bo nikt nie lapal sie w tematyce ktora
    mialem sie zajmowac, a ze sam owa tematyke im objasnilem po ludzku, to
    rozmowa splynela na tematy planowania zakresu mojej pracy co bylo
    rownoznaczne z moim przyjeciem i tak tez sie stalo :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net