PracaGrupypl.praca.dyskusjeCyrograf dla kelnerki. › Re: Cyrograf dla kelnerki.
  • Data: 2009-06-03 05:46:49
    Temat: Re: Cyrograf dla kelnerki.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > A jeśli umowa jest na kwotę minimalną, a w międzyczasie kwota ta
    > zostaje ustawowo (rozporządzeniowo?) zwiększona, to umowy o prace na
    > poprzednie kwoty stają się nieważne?

    Albo drugi przykład: umowa jest na 1zł plus premia uznaniowa, wiadomo
    że pracodawca wypłaca zawsze pensję minimalną, aby być w zgodzie z
    prawem. Też umowa nieważna?

    IMHO ma tutaj zastosowanie zapis, zgodnie z którym warunki w umowie
    gorsze niż wynikające z prawa pracy są nieważne, natomiast nie zachodzi
    tutaj nieważność całej umowy.

    --
    Liwiusz